6 янв 2018

#BeelineUzbekistan Mijozlarga xizmat ko‘rsatish xizmatining 2017 yildagi faoliyatining yakunlarini sarhisob qilmoqda.

O‘tgan yilda “Beeline” call-markazining IVR (Interactive Voice Response) Interaktiv ovozli tizimi tomonidan 47 mlnga yaqin qo‘ng‘iroqlarga xizmat ko‘rsatildi. Bunda ushbu davrda deyarli 10 mlndan ortiq qo‘ng‘iroqlarga operatorlar tomonidan xizmat ko‘rsatildi. Shunday qilib, IVR axborot tizimi abonent so‘rovlarining qariyb 70% to‘liq ishlovini ta’minladi.So‘rovlarning mavzusiga kelsak, 2017 yilda ularning eng katta qismiga mobil Internet sozlamalari, USSD-kodlar, qo‘shimcha xizmatlar, shuningdek to‘lov usullari hamda tarif shartlariga to‘g‘ri keldi.
Eslatib o‘tamiz, abonentlar biz bilan quyidagi uslublarda bog‘lanishlari mumkin:1) 0611 – “Beeline Uzbekistan” call-markazining 24 soat davomida uzluksiz ishlaydigan raqami (boshqa kompaniya abonentlari va statsionar telefonlar uchun +998901850055).2) Telegram-operator – eng ommabop messenjer orqali mutaxassis bilan bog‘lanish uchun telefon kontaktlarida +998901850055 raqamini saqlash lozim va operatorlar soat 09:00dan 22:00ga qadar aloqada bo‘ladilar.3) Agar abonent rasmiy so‘rov qoldirishni istasa, onlayn-yordamchilarga e-mail orqali murojaat qilishi mumkin: 0611@beeline.uz4) 0621 raqamiga “Menga qo‘ng‘iroq qiling” matni bilan SMS yozish mumkin. Operator 24 soat ichida aloqaga chiqadi.5) Operatorga qo‘ng‘iroq qilish, xabar yuborish, qayta qo‘ng‘iroqni buyurish – bularning barchasini “Beeline Uzbekistan” mobil ilovasi orqali amalga oshitish mumkin.
Beeline Uzbekistan подводит итоги работы дирекции по клиентскому сервису в 2017 году.Интерактивные голосовые системы IVR (Interactive Voice Response) call-центра Beeline в уходящем году обработали около 47 млн звонков. При этом почти 10 млн звонков в данный период были обслужены операторами. Таким образом, информационная система IVR обеспечила полную обработку около 70% абонентских запросов.Что касается тематики запросов, то наиболее популярными поводами в 2017 году стали обращения по настройкам контент-услуг, по условиям тарифных планов и тарификации мобильного Интернета, а также USSD-запросы по подключению или отключению услуг.Напомним, что абоненты могут выбрать следующие способы связи с нами:1) 0611 - круглосуточный номер call-центра Beeline Uzbekistan (для стационарных телефонов и абонентов других компаний +998901850055).
Самая популярная и «горячая» линия решения проблем, ответов на вопросы и информирования о новостях компании.2) Telegram-оператор - для того, чтобы связаться со специалистом в самом популярном мессенджере, нужно сохранить в контакты номер +998901850055. С 09:00 до 22:00 операторы будут рады помочь решить вопросы онлайн.3) Если абоненту нужно оставить официальный запрос с вложенными в него файлами, можно воспользоваться услугами онлайн-помощников по e-mail: 0611@beeline.uz4) Заказать звонок с помощью SMS «перезвоните мне» или «обратная связь» на номер 0621. Специалист свяжется с абонентом в течении 24 часов.5) Позвонить оператору, отправить сообщение, заказать звонок – все это круглосуточно доступно в мобильном приложении Beeline Uzbekistan.

Комментарии