У кампаніі BMW расказалі пра аўто, якое за 29 гадоў наездзіла амаль мільён кіламетраў і дасюль на хаду
Пра гісторыю трывалага седана BMW E39 напісалі ў афіцыйным акаўнце кампаніі. Аўтамабіль сышоў з канвеера 10 чэрвеня 1996 гады і з тых часоў належыць фіну Юху Бэкманду. У сярэднім за год машына праязджала 35 тысяч кіламетраў. Пры гэтым, ею карысталіся ў даволі суровых умовах. Напрыклад рухавік запускаўся пры -34,5 градуса, а часам і пры марозе ў 37,5 градуса. За амаль 30 гадоў язды аўто паспела накатаць больш за 940 тысяч кіламетраў. І нягледзячы на такі прабег, яе ўласнік здолеў захаваць арыгінальны рухавік, каробку перадач і нават большую частку лакафарбавага пакрыцця. Па інфармацыі аўтакампаніі, змяняліся толькі расходныя матэрыялы. А вы можаце пахваліцца падобнай гісторыяй? Можа, у вашай сям’і ёсць «ластаўка», якая служыць ужо не першаму пакаленню? Падзяліцеся з намі
Сильные Новости - новостная группа Гомеля
У кампаніі BMW расказалі пра аўто, якое за 29 гадоў наездзіла амаль мільён кіламетраў і дасюль на хаду
Пра гісторыю трывалага седана BMW E39 напісалі ў афіцыйным акаўнце кампаніі.
Аўтамабіль сышоў з канвеера 10 чэрвеня 1996 гады і з тых часоў належыць фіну Юху Бэкманду. У сярэднім за год машына праязджала 35 тысяч кіламетраў. Пры гэтым, ею карысталіся ў даволі суровых умовах. Напрыклад рухавік запускаўся пры -34,5 градуса, а часам і пры марозе ў 37,5 градуса.
За амаль 30 гадоў язды аўто паспела накатаць больш за 940 тысяч кіламетраў.
І нягледзячы на такі прабег, яе ўласнік здолеў захаваць арыгінальны рухавік, каробку перадач і нават большую частку лакафарбавага пакрыцця. Па інфармацыі аўтакампаніі, змяняліся толькі расходныя матэрыялы.
А вы можаце пахваліцца падобнай гісторыяй? Можа, у вашай сям’і ёсць «ластаўка», якая служыць ужо не першаму пакаленню? Падзяліцеся з намі