ƏsSəlamun Aleykum..

Əziz Qrup İştirakçıları...Artıq Bu Gündən Etibarən Yeni "Sual-Cavab" Otağı İstifadənizə verildi...Sizi Maraqlandıran Və Düşündürən Sual Varsa, Buyurun Otaqda Yazın..Suallara Ən Gec 24 Saat Ərzində Cavab Veriləcək.

ƏsSəlamun Aleykum..Əziz Qrup İştirakçıları...Artıq Bu Gündən Etibarən Yeni "Sual-Cavab" Otağı İstifadənizə verildi...Sizi Maraqlandıran Və Düşündürən Sual Varsa, Buyurun Otaqda Yazın..Suallara Ən Gec 24 Saat Ərzində Cavab Veriləcək. - 770298561092

Комментарии

  • 17 янв 2016 00:12
    heqiqet budur ozunuzu az aldadin
  • 17 янв 2016 00:14
    iliwmiwem duz deyirsen amma senin kimi Dilbilmeze Ha bwa saliram anlamir ki anlamir:-)
  • 17 янв 2016 00:20
    seninle bow bowuna cerenleyib ozumu yormaq istemirem Bunu Yeqinlikle deye bilerem ki Sene ne delil getirsem Ele oz bildiyini deyeceksen ki beledi Ne ise yuxumdan olmayim sene gore Bilirsen Sizin Eqidenizin sahesinde geniw melumat toplamiram inandiriram ki senin kimi Ancaq iwim gucum ele bow bow cerenlemk olsaydi senin indi yutarli delilini geyirmiwdim . Ne ise  men geydim
  • 17 янв 2016 16:50
    “Halbuki (mütəşabeh ayələrin) onun
    yozumunun Allah və elmdə rasix (dərin)olanlar
    bilir.” (Ali- İmran, ayə 7) İbn Həcər Əsqəlaninin
    rəvayətinə görə peyğəmbər(s.a.v.v.) belə buyurdu: “Mən Quranın nazil olması üçün necə savaşdımsa,
    Əli də Quranın yozumu üçün savaşacaqdır.”Başqa
    bir hədisdə isə buyurmuşdur: “Mən elmin
    şəhəriyəm, Əli də onun qapısıdır. Kim elm tələb
    edərsə imam Əlinin qapısına gəlsin” (“Mənaqib”
    ibn Məğazili səh.84). Başqa bir hədisdə demişdir: “Məndən sonra insanlar Quranın (təvilində)
    yozumunda bilmədikləri şeyləri Əlidən
    öyrənəcəklər”(“Şəvahidut-Tənzil” c.1,səh.29).Yux
    arıdakı hədisləri nəql edən əhli sünnə kitabları: 1)
    “Əl-İsabə” c.1,səh.22; 2) “Kənzul-
    Ummal”c.6,səh.390-391; 3) “Yənabiul-Məvəddə” səh.521; 4) “Şəvahidut-Tənzil”c.1,səh.29; 5)
    “Mənaqib ibn Məğazili” səh.112; 6) “Mənaqib”
    Xarəzmi səh.246; 7) “Fəraidus-Səmteyn” bab 56;
    8) “Səvaiqu Muhriqə” səh.75-93; 9) “Mizanul-
    Etidal”c.1,səh.205; 10) “Əl- İstiab”c.4,səh.35; 11)
    “Kifayətut-Talib” səh.242; 12) “Xəsais fi fəzli Əli ibni Əbi Talib”; 13) “Müstədrək” c.2,səh.148; 14)
    “Müsnəd” ibn Hənbəl c.6,səh.289; 15) “Müsnəd”
    Əbu Davud c.3,səh.90; 16) “Əl- İmamətu vəs-
    siyasə” c.2,səh.106; 17) “Səhih” Muslim
    c.4,səh.235
  • 17 янв 2016 17:05
    Hz. Peyğəmbər s .e.və a.s sizin fitnəkar
    olduğundan xəbər vermişdir. Hezret Məhəmməd
    (S) gələcəkdə olacaq bəzi hadiseleri öncədən
    söylemişdir. Ve hələ o zaman Hezret (S) vehabilik tehlükesini hedislerinde bildirmişdir. Qeribe de
    olsa bu haqda olan hedisler vehhabilerin de en
    etibarlı saydıqları ve hətta içərisində bir saxta
    hədis belə olmadığına etiqad bəslədikləri kitab
    olan “Sehihi-Buxari”de de mövcuddur. Biz de
    hemin kitaba müraciət etmişik. Bu kitabın “el- fitne min qibelil-meşriq” fəslində Abdullah ibn
    Ömer Peyğember (S)- dan bele neql edir:
    “Peyğember iki dəfə buyurdu: İlahi, bizə Yemende
    bərəkət ver. Səhabə dedi: Ya Rəsulullah dua edin
    Allah Necdde de bize bərəkət versin. Peyğəmbər
    üç dəfə buyurdu: Necd azğınlıq ve fitne-fesad yeridir. Şeytanın buynuzu oradan çıxacaq”!
    Doğrudan da sonradan vehabilik bu diyarda
    yarandı ve yayılmağa başladı. Həmin kitabın “ət-
    Tövhid” bölümü, “Qiraetul- Facir vel-munafiqun”
    fəslində belə bir hədis var. Peyğember (S) buyurur:
    “Məşriq (Şərq) tərəfdən elə insanlar çıxarlar ki, onlar Qur`an oxumaqdan savayı heç bir şey
    bilmezler. Onlar dindən sapmış şəxslərdir. Öz
    dinlərinə qayıtmazlar”. O Həzrətdən soruşdular:
    “Onların əlamətləri nədir”? Həzrət buyurdu: “Her
    zaman başlarını qırxdırarlar”. Həzrət necə də
    doğru buyurub. Günümüzde bunu açıq-aşkar görürük. Onlar ancaq Qur`an əzbərləyirler və onu
    başa düşdükleri ve istədikləri kimi təfsir edirlər.
    Çoxları (xüsusile rəhbərləri) başlarını keçel
    qırxdırırlar.” Vehhabik deyilən bir əqidənin
    yaranacağı haqqında kifayət qədər hedis gətirmək
    olar.
  • 17 янв 2016 17:18
    Iş o yerə çatib ki
    ,vəhhabilər iddia edir ki ,biz
    Allahi (əuzu billah)görəcəyik. Əhli şiələrin bu cür
    küfrdən uzaq olduğunu Allahın özüdə şahiddir.
    Allah cisim deyildir və heç vaxt gözlə müşahidə
    olunmaz.Biz inanırıq ki, Allah-təala heç bir vaxt gözlə görülməz. Çünki gözlə görülmək cismin
    xüsusiyyətlərindəndir. Gözlə görülən hər bir varlıq,
    məkan və zaman hüdudlarında qərarlaşmalı,
    müəyyən bir rəngə və surətə malik olmalıdır.
    Bütün bu xüsusiyyətlər Allahın yaratdığı cisimlərə,
    varlıqlara məxsus olan xüsusiyyətlərdir. Allah-təala isə öz yaratdığı məxluqların maddi
    xüsusiyyətlərindən uzaq və pakdır. (Çünki
    məxluqatın malik olduğu bu sifətlər, birbaşa
    onların naqis və öz məkan, zaman forma və
    rənglərinə ehtiyaclı olduğunu yetirir. Allah-təala
    isə hər növ miqyas və ölçüdən uzaqdır, ehtiyacsızdır.) Deməli, Allah-təalanı görməyə,
    müşahidə etməyə olan etiqad, bir növ şirkə düçar
    olmaq deməkdir. Qur`ani-kərim buyurur; “Gözlər
    Onu görməz. Lakin O, bütün gözləri görür. O,
    bağışlayan və mehribandır.” (Ənam, 103) Məhz
    elə buna görə də, Bəni-İsrail qövmünün bəhanə axtaran baş bilənləri Musa (ə)-a Allahı görmək
    istədiklərini bildirdilər. Və ondan Allahı onlara
    göstərməsini tələb etdilər; “Əgər Allahı aşkar
    olaraq görməsək, sənə iman
    gətirməyəcəyik!” (Bəqərə, 55) Musa (ə) onları Tur
    dağına apardı və onların tələblərini Allaha söylədi. Allah-təala isə onlara belə cavab verdi: “Əsla (heç
    vaxt) məni görə bilməyəcəksən! O dağa bax. Əgər
    o, yerində salim qalarsa, sən də, məni
    görəcəksən. Sonra Rəbbi dağa təcəlli edib, onu
    yerlə-yeksan etdi. Musa bayılıb yerə düşdü. O,
    özünə gələrkən dedi: “Ey Tanrım, Sən gözlə görülməkdən uzaq və paksan! Sənə tərəf qayıtdım
    (tövbə etdim). Mən iman gətirənlərin
    ilkiyəm.” (Əraf, 143). Əziz oxucu, bütün bunlar
    Allahın gözlə görülməsinin qeyri-mümkünlüyünə
    bir dəlildir. Bizim etiqadımıza əsasən, əgər bəzi
    ayələrdə və İslami rəvayətlərdə “Allahı görməkdən” söhbət olunursa da, bundan məqsəd
    Allah-təalanı batini gözlə görməkdir. Onu qəlbən
    “görüb” dərk etməkdir. “Bir nəfər Həzrət Əli (ə)-
    dan soruşdu: “Ey möminlərin ağası, söylə görüm,
    həç öz Allahını görmüsənmi?” İmam Əli (ə) belə
    cavab verdi: “Görmədiyim varlığamı ibadət edim? (Yəni mən görmədiyim varlığa ibadət etmərəm!)
    Sonra isə buyurdu: “Əsla Onu gözlər görməz,
    müşahidə edə bilməz. Amma qəlblər Onu iman
    gözü ilə dərk edər.” (“Nəhcul-bəlağə”, 179-cu
    xütbə). Biz inanırıq ki, məxluqatın xüsusiyyətlərini
    (məkan, zaman, cismiyyət, gözlə görülmək, forma, quruluş və s.) Allaha nisbət vermək, bir
    daha Onu düzgün tanımadığımızdan xəbər verir.
    Və bu iş bir növ şirk sayılır. O, bütün varlıqlardan
    və onlara nisbət verilən sifətlərdən uca və pakdır.
    Heç bir varlıq Ona bənzəməyir. O, bənzərsiz bir
    xaliqdir.
  • 17 янв 2016 17:43
    Əhli-Beyt şiələrinin
    inancına görə, Peyğəmbər(s.e)-in biliklərinin varisi və ümmətə vəli olanların sayı on ikidir ki, bunlar
    da Peyğəmbər övladları olan 12 imamdır. İslam
    Peyğəmbəri də məhz onları tanıtmış və adlarını
    bəyan etmişdir: 1-İmam Əli(ə.s), 2-İmam Həsən
    (ə.s), 3-İmam Hüseyn(ə.s), 4-İmam Zeynəl-Abidin
    (ə.s), 5-İmam Məhəmməd Baqir(ə.s), 6-İmam Cəfəri Sadiq(ə.s), 7-İmam Museyi- Kazim(ə.s), 8-
    İmam Rza(ə.s), 9-İmam Məhəmməd-Təqi(ə.s),
    10-İmam Əliyyən-Nəqi(ə.s), 11-İmam Həsən
    Əsgəri(ə.s), 12-İmam Mehdi (əc.) Hamı onun
    zühurunu gözləməkdədir. ... Hələ on iki imam
    dünyaya gəlməmişdən öncə ülamə və səhabə bu əqidədə idi ki, Peyğəmbərimizdən sonra ümmətə
    on iki şəxs rəhbər olacaq. Məşhur sünnü alimi
    Buxari ''Səhihi Buxari'' c. 9, səh.101-də yazır:
    ''Həzrət Peyğəmbər buyurmuşdur ki, sizin on iki
    əmiriniz olacaq və onların hamısı Qüreyşdəndir.''
    Tirmizi ''Səhih''ində (c. 2) və Əhməd ibni Hənbəl ''Müsnəd''ində (c. 1 səh.9, c. 2 səh.101, c. 5
    səh.92) Cabirdən nəqlən yazırlar: ''Peyğəmbər
    buyurdu ki, İslam dini, hamısı Qüreyş
    qəbiləsindən olan və sizə xəlifəlik edəcək on iki
    şəxsiyyətlə sabit və daimi qalacaqdır.'' Şiə
    məzhəbi Qüreyş qəbiləsindən ümmətə rəhbər olan on iki şəxsi məhz Peyğəmbərin öz nəslindən,
    qüreyşlilərdən olan on iki imamı qəbul edir. On
    ikinci imamın qeybdə olması haqqında da şiələrin
    əlində dəlillər və sübutlar vardır. Peyğəmbəri
    Əkrəmdən bütün zamanlar üçün bir hədis nəql
    olunub: ''Hər kəs ölə və öz zamanının imamını tanımaya, cahiliyyət dövrünün insanları kimi
    ölmüşdür.'' Bu hədisi görkəmli Əhli-sünnə
    alimləri öz kitablarında yazmışlar, belə ki,
    1-''Səhihi Müslüm'' c. 12, səh.440, 2-''Səhihi
    Buxari'' c. 5, səh.13, 3-''Kənzül Ümmal'' c. 1,
    səh.103, 4-''Müsnədi Əhməd'' c. 4, səh.96 buna sübutdur. Bu hədisdən aydın olur ki, hər zamanın
    öz imamı var. Belə bir sual meydana çıxır ki, bəs
    bu zamanın imamı kimdir? Cavab isə budur ki, bu
    zamanın imamı 12-ci imam Həzrəti Mehdi(əc.)-dir.
    Onu görmək isə mümkün deyil, çünki o, sünni və
    şiənin qəbul etdiyi tarixi sənədlərə əsasən dünyaya gəldikdən sonra Allahın iznilə qeybə
    çəkildi və hal-hazırda qeybdədir. Sünnü
    alimlərinin ən görkəmlisi Təbəri 12-ci imamın
    qeybi zamanında yaşamışdır və həmin dövrdə o,
    ''Tarixur-rəsul-vəl-mülük'' kitabında bu tarixi
    hadisə barədə yazmışdır. Kitab ''Təbəri tarixi'' adı ilə məşhurdur. ''Tənbihul əşraf'' və ''Murucus-
    zəhəb'' kitablarında da, bu barədə məlumatlar
    var. Əhli-sünnə məzhəbində İmam Məhdi(ə)-ın
    qeybə çəkilməsi barədə 500-dən artıq hədis
    vardır.Allah bütün Intizarda olanlari aganin
    əskərlərindən qərar versin.
  • 17 янв 2016 17:48
    Vəhabilərin kəzzabliqina fikir
    verin ! Hz Əli ə.s adindan
    yalan nisbət verirlərki ,güya Nəhgul belegada Hz
    Əli.ə.s şiələri pisdiyir .Onlarin yalanlarina rəddiyəm
    budur.. 1 ci Budur ki,Küfə xalqi münafiq idir onlar
    şhie deyildir .Şiə o kəslər idiki ,öz canını Ehli Beyt yolunda feda etdilər.Bu saatdə hz Əli ə.s-mi sevib
    onun ardinca gedənlər də məs şhielərdir.Sükür
    halimiza ki ,hz Peygamberimiz s.a.s
    müjdeləmişdir. 2 -ci "MÜJDƏ, YA ƏLI! ŞÜBHƏSIZ,
    SƏN VƏ SƏNIN ŞIƏNIN YERI CƏNNƏT OLACAQ."
    İslam tarixində, "Şiə" sözü xüsusilə İmam Əlinin (a) təqibçiləri üçün istifadə edilmişdir. bu tərif
    daha sonra icad edilmiş bir şey deyil! Bu termini
    istifadə edən ilk adam, ALLAH Rəsulunun özü idi.
    Quranın aşağıdakı ayəsi nazil olunca: İman edib
    saleh əməllər işləyənlərə gəlincə, xalqın ən
    xeyirlisi də onlardır. (Quran-ı Kərim, Bəyinə surəsi, 7) Hz. Peyğəmbər (saa) Əliyə yönələrək: "Bu sənin
    və sənin şiən haqqındadır." demişdir. Ayrıca dedi
    ki: "Canımı əlində tutanın adına and içərəm ki, bu
    adam (Əli) və onun şiəsi hesab gününə qədər
    qurtuluşun təibniatı olacaqlar." 1-Cəlal et-Din əl-
    Suyuti, Təfsir et-Durr ul- Mensur, (Qahirə) c. 6, s. 379 2-Ibni Cerir əl-Taberi, Təfsir Məscid' əl-Bəyan,
    (Qahirə) c. 33, s. 146a 3-Ibni Esakir, Tarix Dimeşk,
    c. 42, s. 333, s. 371 4-Ibni Həcər əl-Heytami, əl-
    Seva'ık əl-Muhrika, (Qahirə) c. 11, böl. 1, s.
    246-247 Hz. Peyğəmbər (saa) demişdir ki: "Ya Əli!
    Sən və sənin şiən (hesab günündə) razı olacaq və Allah onlardan razı olacaq, və sənin düşmənlərin
    onun dincliyinə qızğın və boyunları tutulmuş
    olaraq gələcəklərdir." 1-Ibni əl-Əsir, ən Nihaye fi
    ğarib əl-hədis, (Beyrut, 1399), c. 4, s. 106 2-əl-
    Taberani, Mu'cem əl-Kəbir, c. 1, s. 319 3-əl-
    Heytami, Məcmuə əl-Zeva'id, c. 9, Nömrə. 14168 Rəsulullah demişdir ki: "Müjdə, ya Əli! Şübhəsiz,
    sən və sənin şiənin yeri cənnət olacaq." 1-Əhməd
    Ibni Hənbəl, Feza'il əs-Sahaba, (Beyrut) c. 2, s. 655
    2-Əbu Nu'aym əl-İsfahani, Hilyatul Övliya, c. 4, s.
    329 3- əl-Hatıb əl-Bağdadi , Tarix Bağdad, (Beyrut)
    c. 12, s. 289 4-əl-Taberani, Mu'cem əl-Kəbir, c. 1, s. 319 5-əl-Heytami, Məcmuə əl-Zeva'id, c. 10, s.
    21-22 6- Ibni Esakir, Tarix Dimeşk, c. 42, s.
    331-332 7-Ibni Həcər əl-Heytami, əl-Seva'ık əl-
    Muhrika, (Qahirə) c. 11, böl 1, s. 247
  • 17 янв 2016 17:49
    Butun getirilen deliller Sizin oz mezhebinizdendir Subhanellah ki hele oz eqidemize baw vurmuruq...)))
  • 17 янв 2016 17:58
    Allah sənə lənət etsin ey
    Ömər..... Ömər ibn Xəttab
    şərab içməyi necə təsvir edirdi?Cavab: İbn Hişamın
    “Sirə” kitabında nəql etdiyinə əsasən, o
    deyirdi:ﯽﻓ ﺮﻤﺧ ﺐﺣﺎﺻ ُﺖﻨﮐﻭ ، ًﺍﺪﻋﺎﺒﻣ ﻡﻼﺳﻺﻟ ُﺖﻨﮐ ﻝﺎﺟﺭ ﻪﯿﻓ ﻊﻤﺘﺠﯾ ﺲﻠﺠﻣ ﺎﻨﻟ ﻥﺎﮐﻭ ، ﺏﺮﺷﺃﻭ ﺎﻬّﺒﺣُﺍ ﺔّﯿﻠﻫﺎﺠﻟﺍ
    ﻥﺍﺮﻤﻋ ﻦﺑﺍ ﺪﺒﻋ ﻦﺑ ﺮﻤﻋ ﺭﻭﺩ ﺪﻨﻋ ﺓﺭَﻭْﺰَﺤﻟﺎﺑ ﺶﯾﺮﻗ ﻦﻣ
    ﻢﻬﺴﻠﺠﻣ ﯽﻓ ﮏﺌﻟﻭُﺍ ﯽﺋﺎﺴﻠﺟ ﺪﯾﺭُﺍ ﺔﻠﯿﻟ ﺖﺟﺮﺨﻓ ، ﯽﻣﻭﺰﺨﻤﻟﺍ
    ُﺖﺌﺟ ﯽّﻧﺃ ﻮﻟ : ﺖﻠﻘﻓ ًﺍﺪﺣﺃ ﻢﻬﻨﻣ ﻪﯿﻓ ﺪﺟﺃ ﻢﻠﻓ ﻢﻬُﺘﺌﺠﻓ ، ﮏﻟﺫ
    ًﺍﺮﻤﺧ ﻩﺪﻨﻋ ﺪﺟﺃ ﯽّﻠﻌﻟ ﺮﻤﺨﻟﺍ ﻊﯿﺒﯾ ﺔّﮑﻤﺑ ﻥﺎﮐﻭ ، ﺭﺎّﻤﺨﻟﺍ ًﺎﻧﻼﻓ
    ﺎﻬﻨﻣ ﺏﺮﺷﺄﻓ . . .“Mən islamdan uzaq idim. Cahiliyyət dövründə şərabın rəfiqi idim, daim şərab içər və
    onu çox sevərdim. Biz Həzurədə – Ömər ibn Əbd
    ibn İmran Məxzuminin evinin yanında yığışardıq.
    Orada Qüreyşdən bir dəstə adam da iştirak edirdi.
    Bir gecə o məclisdə iştirak etmək və yoldaşlarımı
    görmək üçün evdən çıxdım. Lakin ora çatanda onların heç birini görmədim. Öz-özümə dedim ki,
    Məkkədə şərab satan filankəsin yanına getsəm,
    bəlkə mənə bir qədər şərab tapar və onu başıma
    çəkərəm... .”Beyhəqi “Əs-sünənül-kubra”
    kitabında Abdullah ibn Ömərin dilindən atasının
    xilafət dövründə dediyi sözləri belə nəql edir: “Mən cahiliyyət dövründə şərab içməkdə hamıdan
    irəlidə idim. Şərab içmək zina kimi deyildir.” O,
    şərabla əlaqədar ayələri öz xeyrinə izah edən və
    şərab içməkdən əl çəkməyən insanlardan biri idi.
    Nəhayət, “Maidə” surəsindəki ayə nazil olaraq
    aşkar şəkildə onu qadağan etdi və şərab içənə ilahi əzab vədi verdi. Ayələrinin bir hissəsi "vida"
    həccində nazil olan “Maidə” surəsi Peyğəmbər
    (səlləllahu əleyhi və alih)-ə nazil olan son surədir.
    Ömər “Maidə” surəsinin Həccətul-vidada nazil
    olan ayələrindən müddətlər öncə şəraba adət
    etdiyindən bu ayənin nazil olaraq ilahi əzab vədi verməsindən, eləcə də öz dediyi “çəkindik,
    çəkindik!” sözündən sonra yenə də qatı nəbiz
    (şərab növlərindən biri) içməyə davam edir və
  • 17 янв 2016 18:00
    ﻞﺑﻹﺍ ﻡﻮﺤﻟ ﻪﺑ ﻊﻄﻘﻨﻟ ﺪﯾﺪﺸﻟﺍ ﺏﺍﺮﺸﻟﺍ ﺍﺬﻫ ﺏﺮﺸﻧ ﺎّﻧﺇ ﻪﺟﺰﻤﯿﻠﻓ ﺀﯽﺷ ﻪﺑﺍﺮﺷ ﻦﻣ ﻪﺑﺍﺭ ﻦﻤﻓ ﺎﻨﯾﺫﺆﺗ ﻥﺃ ﺎﻨﻧﻮﻄﺑ ﯽﻓ
    ﺀﺎﻤﻟﺎﺑ“Biz bu şərabı – bu mayalı və tünd (qatı)
    şərabı buna görə içirik ki, mədəmizdəki dəvə
    ətlərini həzm etsin, əziyyətimizə səbəb olmasın.
    Şərab hər kəsin ağlını qarışdırıb pərişan etsə, ona
    bir qədər su qatıb içsin.” Həmçinin deyirdi:ﻞﺟﺭ ﯽّﻧﺇ ﺪﯾﺪﺸﻟﺍ ﺬﯿﺒﻨﻟﺍ ﺍﺬﻫ ﺏﺮﺷﺃﻭ ، ﻦﻄﺒﻟﺍ ﺭﺎﻌﺴﻣ ﻭﺃ ﻦﻄﺒﻟﺍ ﺭﺎﺠﻌﻣ
    ﯽﻨﻄﺑ ﻞﻬﺴﯿﻓ“Mən qarnı çıxmış, yaxud qarnı atəşlə dolu olan bir kişiyəm. O qəliz qatı şərabı içirəm ki,
    qarnım yumşalsın.”Həmçinin deyirdi:ﻡﻮﺤﻟ ﻊﻄﻘﯾ ﻻ ﺪﯾﺪﺸﻟﺍ ﺬﯿﺒﻨﻟﺍ ّﻻﺇ ﺎﻨﻧﻮﻄﺑ ﯽﻓ ﻞﺑﻹﺍ ﻩﺬﻫ“Bu dəvələrin ətini qarnımızda yalnız bu qəliz, qatı və mayalı nəbiz
    həzm edə bilər.” O, ömrünün son vaxtlarına qədər
    qatı nəbiz içirdi. Əmr ibn Meymun deyir:ﺮﻤﻋ ُﺕﺪﻬﺷ ﻪﺑﺮﺸﻓ ﺪﯾﺪﺷ ﺬﯿﺒﻨﺑ ﯽﺗُﺍ ،ﻦﻌُﻃ ﻦﯿﺣ“Ömərə nizə dəyən zaman mən onun yanında idim. Yatağa düşdüyü
    həmin anlarda onun üçün nəbiz gətirdilər və onu
    içdi.” Onun içdiyi şərab o qədər qatı və güclü idi
    ki, özündən başqa bir şəxs onu içsəydi mütləq
    məst olar və Ömər də ona şərab içmək cəzasını
    tətbiq edərdi. Lakin xəlifə şərab içməyə çox adət etdiyindən, yaxud da ona bir qədər su əlavə edib
    qatılığını azaltdığından şərab ona təsir
    göstərmirdi.Şəbi deyir: Ərəblərdən biri Ömərin
    şərab qablarından su olduğunu güman etməklə
    içib məst oldu. Ömər ona şallaq vurdu, sonra
    dedi: “Bu şallaq sənə şərab içdiyinə görə deyil, məst olduğuna görə vurulur.” Cəssasın “Əhkamul-
    Quran” kitabında ( dediyi ibarə belədir:Bir ərəb
    Ömərin şərabından içdi və Ömər ona şallaq vurdu.
    Ərəb dedi: “Axı mən sənin şərabından içmişəm!”
    Ömər bir qədər su götürüb şəraba qatdı, sonra
    içdi və dedi: “Şərab hər kəsi məst etsə, onu durulaşdırıb sonra içsin.”Əbu Rafedən nəql olunur
    ki, Ömər ibn Xəttab demişdir: “Hər vaxt şərabın
    qatı olmasından nigaran olsanız, onu su ilə qatıb
    durulaşdırın!”Nisai onu “Sünən” kitabından nəql
    edərək deyir: “Müskir (məstedici, spirtli içkilər)
    içməyi halal hesab edənlər bu rəvayətə istinad etmişlər.
  • 17 янв 2016 18:03
    ”Qeyd olunmalıdır ki, bütün içki
    növlərinin haramlığı və cəzası mütləqdir spirtli və
    məstedici olmağın özü onun haram və ilahi
    cəzaya səbəb olması üçün kifayətdir, hətta hər bir
    maye ilə qarışdırılması, yaxud onun az içilməsi
    kimi maneələr olsa da belə. Buna görə də əsas meyar onu içən şəxsin məst olması deyil, o
    mayenin spirtli içki olmasıdır. Deməli, şərabı içən
    deyil, onun özü meyardır. Nəticədə, çoxu insanı
    kefləndirən bir şeyin azı da haramdır.Çoxsaylı
    səhih rəvayətlər bu qayda və meyara dəlalət edir.
    O cümlədən Peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və alih)- in buyurduğu aşağıdakı hədis:ﺎَﻣ ِﻞﯿَﻠَﻗ ْﻦَﻋ ْﻢُﮐﺎَﻬْﻧَﺃ ُﻩُﺮﯿِﺜَﮐ َﺮَﮑْﺳَﺃ“Çox içildikdə məst edən içkilərin az içilməsini də sizə qadağan edirəm.” Həmçinin
    Cabir, İbn Ömər və İbn Əmrin vasitəsi ilə rəvayət
    olunan bir hədisdə Peyğəmbər buyurur:َﺮَﮑْﺳَﺃ ﺎَﻣ ٌﻡﺍَﺮَﺣ ُﻪُﻠﯿِﻠَﻘَﻓ ُﻩُﺮﯿِﺜَﮐ“Hər şeyin çoxu məst edirsə, onun azı da haramdır.” (19) (20)1-“Sireyi İbn Hüşam”,
    1-ci cild, səh. 368 (1-ci cild, səh. 371)2-
    Mənbələrdə “əşribuha” (içirəm) kəlməsinin yerinə
    “əsərru biha” (onu gizlədirəm) kimi qeyd
    olunmuşdur. 3-Həzurə – Məkkə bazarlarından biri
    idi və hal-hazırda məscidin bir hissəsidir. 4-“Əs- sunənul-kubra”, 10-cu cild, səh. 2145-“Əs-
    sunənul-kubra”, 10-cu cild, səh. 214; və “Siyrətu
    Ömər”, İbn Covzi, səh. 98 (122); “Kənzul-ummal”,
    3-cü cild, səh. 107 (5-cİ cild, səh. 505), hədis:
    13746; “Kənzul-ummal”ın müntəxəbatı, “Müsnədi
    Əhmə”in haşiyəsində, 2-ci cild, səh. 428 (2-ci cild, səh. 500); “Əl-xuləfaur-raşidin”, Əbdül-Vəhhab
    Nəccar, səh. 2386-“Musnəd”, Əhməd ibn Hənbəl,
    2-ci cild, səh. 53 (1-ci cild, səh. 86), hədis: 380;
    “Sunəni Əbu Davud”, 2-ci cild, səh. 128 (3-cü cild,
    səh. 325), hədis: 36707-“Təfsir”, Qurtəbi, 6-cı
    cild, səh. 30 (6-cı cild, səh. 22) və “İrşadus-sari”, 7-ci cild, səh. 95 (10-cu cild, səh. 198) 8-
    “Müstədrək” Hakim”, 2-ci cild, səh. 311 (2-ci cild,
    səh. 340), hədis: 3211; “Came” Tirmizi, 2-ci cild,
    səh. 178 (5-cİ cild, səh. 343), hədis: 3063;“ Əd-
    durrul-mənsur”, 2-ci cild, səh. 52 (2-ci cild, səh.
  • 17 янв 2016 18:04
    3), Əhmədin, Tirmizinin, İbn Mərdəveyhin, Hakimin, Beyhəqinin, Səid ibn Mənsurun, İbn
    Munzərin nəqlinə əsasən9-“Təfsiri Təbəri”, 7-ci
    cild, səh. 22; “Camiul-bəyan”, 7-ci cild, səh. 33;
    “Musnəd”, Əhməd ibn Hənbəl, 2-ci cild, səh. 53
    (1-ci cild, səh. 86), hədis: 38010-“Əs-sunənul-
    kubra”, 8-ci cild, səh. 299 “Muhazuratu Rağib”, 1- ci cild, səh. 319 (2-ci cild, səh. 699); “Kənzul-
    ummal”, 3-cü cild, səh. 109 (5-cİ cild, səh. 514),
    hədis: 13772, İbn Əbu Şeybənin nəqlinə
    əsasən11-Bəlkə də “məc’arul-bətn” düzgündür,
    yəni “quru mizac sahibi”. Necə ki, İbn Əsir
    “Niayə”də demişdir: 1-ci cild, səh. 275 12-“Kənzul-ummal”, 3-cü cild, səh. 109 (5-cİ cild,
    səh. 514), hədis: 13773. 13-“Camiul-məsanid”,
    Əbu Hənifə, 2-ci cild, səh. 190 və 21514-“Tarixi
    Bağdad”, Xətib, 6-cı cild, səh. 15615-“Əqdul-
    fərid”, 3-cü cild, səh. 416 (6-cı cild, səh. 278).
    16-“Əhkamul-Quran”, 2-ci cild, səh. 565 (2-ci cild, səh. 464) 17-“Əs-sunənul-kubra”, 8-ci cild, səh.
    326 (3-cü cild, səh. 273), hədis: 5214. 18-“Əs-
    sunənul-kubra”, 8-ci cild, səh. 301 (3-cü cild, səh.
    216), hədis: 5118. 19-“Sunəni Əbu Davud”, 2-ci
    cild, səh. 129 (3-cü cild, səh. 327), hədis: 368;
    “Sunəni Tirmizi”, 1-ci cild, səh. 342 (4-cü cild, səh. 258), hədis: 1865. 20-Şəfii, Şahrudi, “Əl-
    Qədir”in mühüm fəsilləri, səh. 559.
  • 27 янв 2016 10:38
    SALAM ALEYKUM ADMINE SUALIM VAR  cavab yazarsiz zehmet olmasa