BMW M5 F10 (з 2011) BMW M5 F10 (з 2011) Автомобіль оснащений новим V8 бітурбодвигуном 4,4 л потужістю 560 к.с. і крутним моментом 680 Нм в діапазоні від 1500 до 5750 об/хв. Двигун оснащений двома турбокомпресорами twin-scroll (тиск надуву - 1,5 бар), розташованими в 90-градусному розвалі блоку циліндрів, безпосереднім вприскуванням палива, механізмом регулювання фаз газорозподілу на впуску і випуску, а також запатентованим випускним колектором, в якому вихлопні гази пульсують рівномірно, що гарантує майже повну відсутність затримок на відкриття дроселя. Автомобіль укомплектований преселективною роботизованою коробкою передач M DCT із сімома ступенями, час розгону до сотні становить 4,4 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год. Споряджена маса дорівнює 1870 кг. Схема підвісок не змінилися: спереду встановлені подвійні поперечні важелі, а ззаду - многоричажка Integral-V. Проте інженери відділення M GmbH перенастроїли геометрію, змінили еластокінематіку, збільшили кутову жорсткість конструкції. До всього іншого, встановлені укорочені і жорсткіші пружини, а також активні амортизатори з оригінальною програмою управління[1].
BMW
:Олег Волик
F10 M5 (з 2011)
BMW M5 F10 (з 2011)
BMW M5 F10 (з 2011)
Автомобіль оснащений новим V8 бітурбодвигуном 4,4 л потужістю 560 к.с. і крутним моментом 680 Нм в діапазоні від 1500 до 5750 об/хв. Двигун оснащений двома турбокомпресорами twin-scroll (тиск надуву - 1,5 бар), розташованими в 90-градусному розвалі блоку циліндрів, безпосереднім вприскуванням палива, механізмом регулювання фаз газорозподілу на впуску і випуску, а також запатентованим випускним колектором, в якому вихлопні гази пульсують рівномірно, що гарантує майже повну відсутність затримок на відкриття дроселя. Автомобіль укомплектований преселективною роботизованою коробкою передач M DCT із сімома ступенями, час розгону до сотні становить 4,4 с. Максимальна швидкість обмежена електронікою на рівні 250 км/год. Споряджена маса дорівнює 1870 кг. Схема підвісок не змінилися: спереду встановлені подвійні поперечні важелі, а ззаду - многоричажка Integral-V. Проте інженери відділення M GmbH перенастроїли геометрію, змінили еластокінематіку, збільшили кутову жорсткість конструкції. До всього іншого, встановлені укорочені і жорсткіші пружини, а також активні амортизатори з оригінальною програмою управління[1].