"Працюють на передовій": авіаексперт вказав на "найголовніше" в останній втраті F-16
Кожен виліт винищувача - надскладна місія, зазначив Анатолій Храпчинський.
Американські винищувачі F-16 не мають імунітету від ворожих ППО, тактичних помилок чи факторів випадковості. Так прокоментував нещодавню втрату літака авіаексперт Анатолій Храпчинський в інтерв'ю OBOZ.UA.
"Ми вже втрачали Су-24, МіГ-29, Су-27 - бойові літаки, які так само працюють у найвищій зоні ризику. Війна - це завжди про втрати. Неважливо, наскільки технологічна машина, це не гарантія її безсмертя", - зазначив він.
За словами експерта, станом на травень 2025 року в українських Повітряних силах зафіксовано багато випадків бойового застосування F-16, і кожен із них був надскладною місією. "Такі літаки працюють не над тилом, а на передовій, під постійною загрозою російських ЗРК великої дальності типу С-400, а також засобів радіоелектронної боротьби. Тому найголовніше в такій новині не те, що було втрачено залізо, а те, що пілот живий. А техніку ми отримаємо, закупимо. Головне - зберегти людей, які вміють на ній воювати", - акцентував Храпчинський. Він також зазначив, що наразі настав інший етап війни:
"Ми вже не просто "чекаємо" техніку, ми виходимо на рівень тактики і стратегії її застосування. І в таких умовах публічна арифметика - це підказка ворогові, а не суспільству. Потрібно вчитися говорити про результат, а не про кількість. Тому головне - не скільки, а як і коли. І в цьому українські пілоти вже дають свої перші правильні відповіді".
УКРАЇНА - ЦЕ ТИ
"Працюють на передовій": авіаексперт вказав на "найголовніше" в останній втраті F-16
Кожен виліт винищувача - надскладна місія, зазначив Анатолій Храпчинський.
"Ми вже втрачали Су-24, МіГ-29, Су-27 - бойові літаки, які так само працюють у найвищій зоні ризику. Війна - це завжди про втрати. Неважливо, наскільки технологічна машина, це не гарантія її безсмертя", - зазначив він.
За словами експерта, станом на травень 2025 року в українських Повітряних силах зафіксовано багато випадків бойового застосування F-16, і кожен із них був надскладною місією. "Такі літаки працюють не над тилом, а на передовій, під постійною загрозою російських ЗРК великої дальності типу С-400, а також засобів радіоелектронної боротьби. Тому найголовніше в такій новині не те, що було втрачено залізо, а те, що пілот живий. А техніку ми отримаємо, закупимо. Головне - зберегти людей, які вміють на ній воювати", - акцентував Храпчинський. Він також зазначив, що наразі настав інший етап війни:
"Ми вже не просто "чекаємо" техніку, ми виходимо на рівень тактики і стратегії її застосування. І в таких умовах публічна арифметика - це підказка ворогові, а не суспільству. Потрібно вчитися говорити про результат, а не про кількість. Тому головне - не скільки, а як і коли. І в цьому українські пілоти вже дають свої перші правильні відповіді".