📈 Бизнестеги маркетинг: кыйынчылыктар жана мамилелер
MORE маркетинг агенттиги улгайган ишкерлер маркетингде кыйынчылыктарга көбүрөөк кабылаарын аныктады. 📉 Сурамжылоонун жыйынтыгы: Сурамжылоого катышкандардын 22% тажрыйбалуу маркетолог менен да маркетингден натыйжа көрбөгөнүнө нааразы болушкан. Millennials (33%) жана X муунунун өкүлдөрү (14%) арасында бул көйгөй өзгөчө актуалдуу. * Улгайган респонденттердин үчтөн бири маркетингди экинчи даражадагы функция катары аташкан. 💡Маркетинг менен муундан муунга кандай абалда болот:* 25 жашка чыга элек жаш ишкерлер маркетингди өсүштүн негизги куралы катары көрүшөт. Millennials арасында, 60% дан аз. Millennials KPI менен бөлүмдөрдү түзүшөт, ал эми Gen X өкүлдөрү тапшырмаларды өзүнчө бөлүмдөргө өткөрүп беришет. 🤔 Маркетологдордун ишин кантип көзөмөлдөө керек? Миллениалдардын 40%дан ашыгы микроменеджментке кайрылышат. 30% маркетологдордун ишине катышпайт. 10% маркетинг көрсөткүчтөрүн көзөмөлдөөнү каалайт, бирок муну кантип кылууну билишпейт.
Бизнес Жөнүндө,💰🧮💸🏧💵
📈 Бизнестеги маркетинг: кыйынчылыктар жана мамилелер
MORE маркетинг агенттиги улгайган ишкерлер маркетингде кыйынчылыктарга көбүрөөк кабылаарын аныктады.
📉 Сурамжылоонун жыйынтыгы:
Сурамжылоого катышкандардын 22% тажрыйбалуу маркетолог менен да маркетингден натыйжа көрбөгөнүнө нааразы болушкан. Millennials (33%) жана X муунунун өкүлдөрү (14%) арасында бул көйгөй өзгөчө актуалдуу.
* Улгайган респонденттердин үчтөн бири маркетингди экинчи даражадагы функция катары аташкан.
💡Маркетинг менен муундан муунга кандай абалда болот:* 25 жашка чыга элек жаш ишкерлер маркетингди өсүштүн негизги куралы катары көрүшөт.
Millennials арасында, 60% дан аз. Millennials KPI менен бөлүмдөрдү түзүшөт, ал эми Gen X өкүлдөрү тапшырмаларды өзүнчө бөлүмдөргө өткөрүп беришет.
🤔 Маркетологдордун ишин кантип көзөмөлдөө керек?
Миллениалдардын 40%дан ашыгы микроменеджментке кайрылышат. 30% маркетологдордун ишине катышпайт.
10% маркетинг көрсөткүчтөрүн көзөмөлдөөнү каалайт, бирок муну кантип кылууну билишпейт.