İnanırıq ki, bir çox soydaşlarımız bu aye baresinde müeyyen bilgilere malikdirler. Lakin biz, ona da inanırıq ki, teessüfler olsun, bunu unudanlarımız da çoxdur. insanların bu qeder unutqan olduğunu ezeli elmi ile bilen Rebbimiz Adem övladlarına Öz kitabı vasitesile daim bildiyi meseleleri bele yeniden tekrarlamağı ve xatırlamağı tövsiyye edib buyurur: «Sen [onlara] xatırlat! Çünki xatırlatmaq möminlere fayda verir» (Ez-Zariyat suresi, 51:55). Bu risaleni yazmaqda diger bir meqsedimiz de namaz ve teharetle bağlı mövcud olan fikir müxtelifliyi ve anlaşılmazlıqlara son qoymaqdır. Çünki hamımıza melumdur ki, dinimizden zorla ayrı salındığımız illerde şerietin diger meselelerinde olduğu kimi, islamın bu erkanına da bezi bidetler (elaveler, yenilikler) edilmiş, bezi hallarda ise ümumiyyetle islam peyğemberinin, beşeriyyetin en xeyirlisinin - sellallahu aleyhi ve sellemin - sünnesine (dediklerine) aid meseleler eskildilmişdir. Lakin çoxları bu yenilik ve eskiklerin fonunda namazın ve ya destamazın batil olacağından xebersizdiler. Ümumiyyetle her bir müselman bilmelidir ki, dinle bağlı her hansı bir emel yerine yetirildikde bu emelin Allah terefinden qebul olunması üçün iki hal mövcud olmalıdır: Birincisi : bu emel heç bir kenar niyyetle deyil, sırf ixlasla Allah rizasını qazanmaq üçün (yalnız Ondan qorxmaqla, Onu her şeyden çox sevmekle ve Onun rehmetine ümid beslemekle) olmalı. İkincisi : ise bu emel mehz Peyğemberimizin, sellallahu aleyhi ve sellem, etdiyi kimi (sünnesine uyğyn olaraq) olmalıdır Bu iki şertden birinin olmaması hemin ibadeti (namazı, destamazı, orucu, zekatı ve s.) batil edir. Ele bu sebebden de biz bu mesele etrafında mövcud fikir ayrılığına son qoymaq üçün risalemizi yalnız ve yalnız Quran ayeleri ve sehih istinadlı hedisler esasında yazmışıq. Bu kitabda qeyd olunanlar fiqhi meseleler olduğu üçün çalışmışıq ki, islam alimlerinin reylerini de nezere alaraq Quran ve möteber hedislerin desteklediyi hökmleri burada eks etdirek. Ancaq adetdir ki, her bir eser yazılandan sonra, "bunu artırsaydı daha yaxşı olardı", "bunu yazmasaydı daha gözel olardı" deyenler çox olar. Şübhesiz ki bu, insan emeyinin behresidir. Bu tercümenin nöqsanlardan ve xetalardan xali olmadığı üçün, bu barede qeyd ve mülahizelerini bildirecek oxuculara evvelceden teşekkür edirik. Onların deyerli meslehetleri bu kitabın gelecek neşrlerinde nezere alınacaqdır. Kamillik tekce Allaha mexsusdur, mesum olan ise insanların en şereflisi Mehemmed peyğember, sellallahu aleyhi ve sellem, dir. Uca Allahdan her bir emelimizin ixlasla yalnız Onun üçün edilmesini ve Onun Peyğemberinin, sellallahu aleyhi ve sellem, yolunda olmasını dileyirik! Oxucularımıza bu yolda uğurlar, xeyir ve bereket arzulayırıq. Unutmayaq ki, biz yalnız Allah üçün yaşayırıq ve sonda Ona da döneceyik. O, her şeyin hesabını tez çekendir!
QURAN
ALLAH YOLUNDA...
İnanırıq ki, bir çox soydaşlarımız bu aye baresinde müeyyen bilgilere malikdirler. Lakin biz, ona da inanırıq ki, teessüfler olsun, bunu unudanlarımız da çoxdur. insanların bu qeder unutqan olduğunu ezeli elmi ile bilen Rebbimiz Adem övladlarına Öz kitabı vasitesile daim bildiyi meseleleri bele yeniden tekrarlamağı ve xatırlamağı tövsiyye edib buyurur:
«Sen [onlara] xatırlat! Çünki xatırlatmaq möminlere fayda verir» (Ez-Zariyat suresi, 51:55).
Bu risaleni yazmaqda diger bir meqsedimiz de namaz ve teharetle bağlı mövcud olan fikir müxtelifliyi ve anlaşılmazlıqlara son qoymaqdır. Çünki hamımıza melumdur ki, dinimizden zorla ayrı salındığımız illerde şerietin diger meselelerinde olduğu kimi, islamın bu erkanına da bezi bidetler (elaveler, yenilikler) edilmiş, bezi hallarda ise ümumiyyetle islam peyğemberinin, beşeriyyetin en xeyirlisinin - sellallahu aleyhi ve sellemin - sünnesine (dediklerine) aid meseleler eskildilmişdir. Lakin çoxları bu yenilik ve eskiklerin fonunda namazın ve ya destamazın batil olacağından xebersizdiler. Ümumiyyetle her bir müselman bilmelidir ki, dinle bağlı her hansı bir emel yerine yetirildikde bu emelin Allah terefinden qebul olunması üçün iki hal mövcud olmalıdır:
Birincisi : bu emel heç bir kenar niyyetle deyil, sırf ixlasla Allah rizasını qazanmaq üçün (yalnız Ondan qorxmaqla, Onu her şeyden çox sevmekle ve Onun rehmetine ümid beslemekle) olmalı.
İkincisi : ise bu emel mehz Peyğemberimizin, sellallahu aleyhi ve sellem, etdiyi kimi (sünnesine uyğyn olaraq) olmalıdır
Bu iki şertden birinin olmaması hemin ibadeti (namazı, destamazı, orucu, zekatı ve s.) batil edir. Ele bu sebebden de biz bu mesele etrafında mövcud fikir ayrılığına son qoymaq üçün risalemizi yalnız ve yalnız Quran ayeleri ve sehih istinadlı hedisler esasında yazmışıq. Bu kitabda qeyd olunanlar fiqhi meseleler olduğu üçün çalışmışıq ki, islam alimlerinin reylerini de nezere alaraq Quran ve möteber hedislerin desteklediyi hökmleri burada eks etdirek. Ancaq adetdir ki, her bir eser yazılandan sonra, "bunu artırsaydı daha yaxşı olardı", "bunu yazmasaydı daha gözel olardı" deyenler çox olar. Şübhesiz ki bu, insan emeyinin behresidir. Bu tercümenin nöqsanlardan ve xetalardan xali olmadığı üçün, bu barede qeyd ve mülahizelerini bildirecek oxuculara evvelceden teşekkür edirik. Onların deyerli meslehetleri bu kitabın gelecek neşrlerinde nezere alınacaqdır. Kamillik tekce Allaha mexsusdur, mesum olan ise insanların en şereflisi Mehemmed peyğember, sellallahu aleyhi ve sellem, dir.
Uca Allahdan her bir emelimizin ixlasla yalnız Onun üçün edilmesini ve Onun Peyğemberinin, sellallahu aleyhi ve sellem, yolunda olmasını dileyirik! Oxucularımıza bu yolda uğurlar, xeyir ve bereket arzulayırıq. Unutmayaq ki, biz yalnız Allah üçün yaşayırıq ve sonda Ona da döneceyik. O, her şeyin hesabını tez çekendir!