Primăria com.

Ciolacu Nou anunță concursul pentru ocuparea postului vacant de director în Instituția de Educație Timpurie, Ciolacu Vechi, pe perioadă determinată, perioada mandatului primarului Comunei Ciolacu Nou dnei HÎRBU Lilia,
Dosarele se depun până la 30.10.2020 ora 17.00 responsabil: primarul com. Ciolacu Nou, r. Fălești, Lilia Hîrbu, tel. 0(259)67 436.
Depunerea dosarelor la primarul com. Ciolacu Nou, r. Fălești, Lilia Hîrbu, tel. 0(259)67 436.
Concursul este organizat în conformitate cu Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ secundar generale aprobat prin ordinul Ministerului Educației nr. 163 din 23.03.2015.
La funcția de director poate candida persoana care întrunește următoarele condiții:
- deține cetățenia RM; - are studii superioare universitare; - are o vechime de activitate didactică de cel puțin trei ani ; - la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de 65 de ani; - cunoaște limba română; - este apt(ă) din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
- nu are antecedente penale; - nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art. 86 alin. (1) lit. l), m), și n) din Codul muncii.
Candidații pentru ocuparea funcției de director depun personal sau prin reprezentant (la sediul Primăriei com. Ciolacu Nou), prin poștă sau prin email, în termen de 20 zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs care cuprinde următoarele acte obligatorii:
1. Cererea de participare la concurs (modelul este specificat în anexa1 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ secundar generale);
2. Copia actului de identitate;
3. Copia/copiile actului/actelor de studii;
4. Copia carnetului de muncă;
5. Curriculum vitae, al cărui model este specificat în anexa 2 la Regulamentul cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director adjunct în instituțiile de învățământ secundar generale;
6. Certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic și neuropsihic, pentru exercitarea funcției;
7. Cazierul judiciar sau declarația pe proprie răspundere.
8. Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial.
9. Proiectul planului de dezvoltare a instituției în viitoarea funcţie, pentru 5 ani(pentru etapa- interviu).

Комментарии

Комментариев нет.