Г.МІНСК, БЕЛАРУСЬ Пераасэнсаванне п’есы А.Чэхава праз аднаго персанажа, аднаго акцёра, аднаго чалавека. Аб спектаклі Mонаперфоманс паводле п’есы А.Чэхава «Вішневы сад». Ідэя нарадзілася падчас Семінару для тэатральных выкладчыкаў і рэжысёраў у Берліне (даследчы цэнтр «AKT-ZENTЕ», прафесар Юры Альшыц). Страчанае. Сад. Памяць. Гісторыя. Сам-насам з адзінотай, з набытым садам, са страчаным лёсам. Пераасэнсаванне п’есы А.Чэхава праз аднаго персанажа, аднаго акцёра, аднаго чалавека. Тэксты складаюцца ў асаблівыя шэрагі, у бязгучныя чароды, у маўклівыя рытуалы. Абраная форма монаперфоманса дазваляе надаць дзее інтымны і сакральны характар, выкарыстаць нязвыклыя для класічнага твора прыёмы, стварыць асаблівы аўтарскі кантэкст. Рэжысер і акцёр: Андрэй Саўчанка Музыка: Nicolas Jaar, Аляксандр Вярцінскі Дызайн афішы: Вольха Савіч
АНДРЭЙ САЎЧАНКА.
Г.МІНСК, БЕЛАРУСЬ
Пераасэнсаванне п’есы А.Чэхава праз аднаго персанажа, аднаго акцёра, аднаго чалавека.
Аб спектаклі
Mонаперфоманс паводле п’есы А.Чэхава «Вішневы сад».
Ідэя нарадзілася падчас Семінару для тэатральных выкладчыкаў і рэжысёраў у Берліне (даследчы цэнтр «AKT-ZENTЕ», прафесар Юры Альшыц).
Страчанае.
Сад. Памяць. Гісторыя.
Сам-насам з адзінотай, з набытым садам, са страчаным лёсам.
Пераасэнсаванне п’есы А.Чэхава праз аднаго персанажа, аднаго акцёра, аднаго чалавека. Тэксты складаюцца ў асаблівыя шэрагі, у бязгучныя чароды, у маўклівыя рытуалы.
Абраная форма монаперфоманса дазваляе надаць дзее інтымны і сакральны характар, выкарыстаць нязвыклыя для класічнага твора прыёмы, стварыць асаблівы аўтарскі кантэкст.
Рэжысер і акцёр: Андрэй Саўчанка
Музыка: Nicolas Jaar, Аляксандр Вярцінскі
Дызайн афішы: Вольха Савіч