Թեստային հզորություն BMW i3 eDrive Range Extender: էլեկտրական ամպի վրա
Եզակի իրավիճակը: Թեստի համար «Շարժիչ» ամսագիրը գնաց մեքենա, որը մեր երկրում պաշտոնապես չի գործում: Այո, այնտեղ, նույնիսկ մինչեւ վերջ, պարզ չէ, թե արդյոք դա կլինի: BMW- ի կոնցեռնը միայն ուսումնասիրում է Ռուսաստանում պոտենցիալ պահանջարկը եւ ուսումնասիրում է իր էլեկտրական մեքենայի i3-ը: Ուրեմն հաճույքով մենք գործում ենք որպես բետա փորձարարներ:
Ընդհանուր առմամբ, Ռուսաստանում մոդելային տիրույթի էլեկտրաֆիկացումը մի քանի տարի առաջ Բավարիայի կողմից բխում էր: Ակտիվ ապրելակերպը, առողջ սնունդը, spas, ջերմաստիճան վաճառասեղանին է "iPhone" եւ այլ Ֆիտո-հաճույքի համար երկար ժամանակ դարձել է նորաձեւ եւ մենք ամուր մտել ժամանակացույցը հաճախորդներին պրեմիում բրենդի. Էկոլոգիապես բարեկամական մեքենան վսեմ ապրանքանիշը նման ոչ մի այլ տեղավորվում է այս կենսական հայեցակարգին բոլոր առավել նորաձեւ, ժամանակակից եւ մաքուր, հատկապես, եթե դուք արդեն ունեք X6 եւ M5 ավտոտնակում, կամ գուցե երկուսն էլ միանգամից:
Ճգնաժամը կանխեց այն: Եթե dorogushchy Հիբրիդ Supercar BMW i8, պնդելով, հավասար է դինամիկայի 430-անոց Audi R8, հաջողվել է ստանալ մեջ ներքին բացատների ճգնաժամից առաջ, եւ նույնիսկ կոտրել մինչեւ մի սահմանափակ թվով, սկիզբը քաղաքի elektrohetcha I3 Բավարիան որոշել է դանդաղեցնել: Անհասկանալի է, նույնիսկ անհրաժեշտ է լավ մարդկանց համար այս տարօրինակ եւ տարօրինակ հրաշքը բջջային:
Մեքենայի անսովորությունն ընդգծվում է նախեւառաջ դիզայնով: Բացառությամբ brand «ռունգերը», i3, ընդհանուր առմամբ, չունի նմանություններ է մնացած BMW lineup. Ստացեք ձեր սրբապատկերներ մարմնի, եւ ոչ ոք չի կռահել կարգավիճակի մասին է Բավարիայի տոհմային նարնջագույն avtomobilchika:
Բայց դա Pokemon տեսքը եւ պայծառ նարնջագույն գույնը, որը մեքենան տալիս է աննկարագրելի հմայք: Նույնիսկ մի Ամպամած օր Սանկտ Պետերբուրգի BMW i3 clocked ամպեր են երկնքում եւ դեմքերը անցորդները-ի, ստիպելով ժպտալ բոլոր վկաներին մեր քննության. Այսպիսով, ինչ է այս ժամանակակից տեխնոլոգիաների բջջային հավաքածուն: Առաջին հերթին, դա անհրաժեշտ է մոռանալ, որ ներկայիս հասկանալու, որ մեքենան, քանի որ գրեթե բոլոր կառուցողական ասպեկտները BMW i3 է ոչ ստանդարտ եւ հիշեցնում է նորմալ մեքենան միայն մակերեսայնորեն. Էլեկտրասարքավորումը կառուցվել է Drive- ի եւ Life- ի երկու մոդուլային տեխնոլոգիաների վրա, որտեղ յուրաքանչյուր հատվածը միմյանցից անկախ է:
Առաջին մոդուլը Կամուրջ ալյումինե շասսի (ըստ էության, մի շրջանակ), որը ներառում է 125 կՎտ ավտոմեքենան, բոլոր Drive մեխանիզմները, չափանիշ Կասեցման (McPherson առջեւի եւ բազմաբնակարան հղում կառույց է հետեւի), եւ ամենակարեւորը, որ 360-վոլտ քաշում մարտկոցը, ինտեգրված է ներքեւում , որի էներգիան, ըստ էության, տանում է էլեկտրական մեքենան շարժման մեջ: Իսկ տրոցը սնվում է անմիջական անիվների անմիջապես միակողմանի ռեգրեսորի միջոցով:
BMW- ն օգտագործում է Samsung- ի եւ Bosch- ի կողմից ստեղծված SB LiMotive- ի լիթիումի իոն մարտկոցը: Երաշխավորել դրա համար 100 000 կմ կամ 8 տարի շահագործման:
Գագաթին շրջանակներում, քանի որ լուսաբացին ավտոմոբիլային արդյունաբերության, որը տեղադրված ... եւ պետք է ավելի հստակ, երկրորդը կցվում է, «կենդանի» Live մոդուլի - այսինքն, մարմնի հավաք. Միայն 180 կգ ծանրության մարմնի էներգիայի շրջանակն ամբողջությամբ պատրաստված է ածխածնի մանրաթելից, իսկ արտաքին մասերը պատրաստված են պլաստմասե:
BMW i3- ի կարեւորագույն առանձնահատկություններից է երկու տարբերակների առկայությունը: Ստանդարտը մաքուր էլեկտրական մեքենա է, կանգնեցնելով, երբ մարտկոցը վազում է: Երկրորդ տարբերակը, որ Range Extender է «է միջքաղաքային,« Փոքրիկ երկու մխոց շարժիչով է BMW սկուտեր ծավալի 650 cubes, եւ հզորությամբ 34 ձիաուժ, որը ոչ մի կապ չունի հետ անիվների եւ ծառա յում է բացառապես որպես գեներատորի, կերակրեց գրվել մարտկոցը. Դա այս վարկածն էր, որ ստացվեց մեր փորձարկման մեջ:
Անհամար արտաքին տեսքից հետո մեքենայի ներսում եւ տեղափոխում է մոտ ապագայի մթնոլորտ: Այնպես որ, թվում է, որ այժմ գտնվում է շուրջ անկյունում, «STALINKA« Մոսկովսկի թաղամաս Սանկտ Պետերբուրգում կվերածվի skyscrapers mirrored ամպերին, ժողովրդի մեջ կարող է բախվել ռոբոտների, եւ մեքենաները ոչ միայն քշել է, այլեւ թռչել մինչեւ ավտոկայանատեղի ...
BMW i3- ն ունի երկու լրիվ դռներ եւ երկու լրացուցիչ դռներ: Բոլորը առանց սահմանների, բայց թիկունքի «վիքս» բաժակները սոսնձված են: Կենտրոնական հաշվիչների պակասը ապահովում է ինտերիերին անհանգստանալու մատչելիություն:
Inside, ամեն ինչ անսովոր է: Սենսացիան անհոգություն եւ ընդհանուր տարածության բոլոր ուղղություններով, շնորհակալություն ակվարիում Ապակեպատում, նյութերի, որից այն ամենը արվում:
Առջեւի վահանակի բծերը ծածկված են էվկալիպտով: Բնական մաշկը պատրաստվել է ձիթապտղի ծառերի տերեւների քաղվածքով: Որ տեղ եւ դռները եզերքով հատուկ բրդի եւ ներքին գործերի վահանակներ պատրաստվում են վերամշակված պլաստիկ թափոնների հետ մանրաթելից, որ մի համադրություն textures!
Որոշ անհամաձայնություն է էկո-ֆուտուրիզմի կատարել ստանդարտ միասնական (կարդալ ծանոթ) beemveshnye մանրամասներ, ինչպիսիք են, «կլիմայի» ջոկատի, ձեռք puck մուլտիմեդիա iDrive եւ իշխանությունը ապակիները կոճակները, բայց նրանց համար, գոնե դուք կարող եք իմանալ, թե ռոք մեքենա, եւ որ ամենակարեւորն է հեշտ եւ հարմար օգտագործել փոքր ֆունկցիոնալ:
Վերջին էլեկտրական մեքենայում BMW- ը ոչ մի կերպ չի զիջում պայմանական մեքենաներին: Ակտիվ քրեակատարողական հսկողություն, մոնիտորինգի եւ շարժման հսկողության համակարգ, էլեկտրական շարժիչի լափ
Բրենդային մուլտիմեդիա i3- ը ունի Vodafone միջազգային օպերատորի ներկառուցված SIM քարտ, որը կանխավճար է երեք տարի: Այսպիսով, ինտերնետի հասանելիությունը, ինչպես նաեւ մեքենայում ծառայության եւ արտակարգ իրավիճակների ծառայությունների մատուցման հնարավորությունները լիովին աշխատում են:
Առջեւի նստատեղերը բարակ շրջանակով են հարմարավետ: Մեխանիկական ճշգրտումները տնտեսության բաղադրիչն են, բայց ոչ ֆինանսական, այլ էներգետիկ: Առջեւի շարքը, որը ձեւավորվում է երկու, պակաս հյուրընկալ է, ազատ է եւ թեթեւ: Բացի այդ, i3-ի հատակը բացարձակապես հարթ է:
Կա նաեւ տեղադրման համար նախատեսված տարածք, որի ծավալը բավականին լավ է 260 լիտր: Սա, օրինակ, մեծ է, քան Mini- ի: Եվ դուք կարող եք նաեւ ընդլայնել տեղերը, ապա ստացեք 1100 լիտր տարածք: Ներքեւի «կենդանի» շարժիչ գեներատորի տակ եւ ձողում է նավթի խտանյութը:
Դե, ժամանակն է գնալ: Ձեռք բերեք «Դրա ... մի րոպե, եւ որտեղ է լծակը»: Եթե դա ոչ մի ակնարկ չէր, գուշակեք, թե ինչպես կարելի է օգտագործել յուրահատուկ անջատիչը: Զանգվածային Joystick Joystick- ն համատեղում է էլեկտրական շարժիչի եւ «Ավտոկանգառ» ռեժիմի ակտիվացման կոճակները, ինչպես նաեւ փոխանցման ռեժիմների կախված հպում:
Նեղ "LCD կոկիկ», ցուցաբերելով հոսանքի պաշարը երկու աղբյուրների եւ սպառման բաշխվածության / էներգետիկ պահեստավորման լռությամբ sparks ձեռնտու գունատ կապույտ լույսը Պատրաստ է, որը նշանակում է «մինչեւ վերքը». Մենք գնում ենք:
Fantastically unaccustomed sensations ծածկել ամբողջ մարմինը: Լիովին լռությամբ BMW i3- ը սկսում է կայծակնային արագությամբ ինչպես տեղից, այնպես էլ ընթացքից, արձագանքելով ոտնաթաթի յուրաքանչյուր դեպրեսիայի յուրաքանչյուր մղոնին: Դինամիկան ցրվել է «հարյուրավորներին» `7.9 վայրկյան, ինչպես նաեւ այլ տաք լապտերներ: Այնուամենայնիվ, վերջիվերջո, 125 կիլովատ էլեկտրական շարժիչը `170 ձիաուժ եւ 250« նորտոն »ձգողականություն, հասանելի է« զրոյական »հետ: Կա զարգացնելու բան չկա:
Երկրորդ հայտնագործությունը «Մեկ պեդալ» կառավարման ծրագրի իրականացումն է: Այն փաստը, որ վերահսկում է BMW i3, իրոք, միայն մեկ ճիշտ ոտնակ երբ այն սեղմված է մեքենան արագացնում եւ ազատ արձակելու այն - արգելակները, ռեգեներատիվ լիցքավորում էներգետիկ. Գործնական արգելակման ոտնակները գործում են, կարելի է ասել, արտակարգ «դադար», որը անհրաժեշտ է միայն կտրուկ դանդաղեցման համար: Շատ անսովոր, բայց հետաքրքիր:
Ցածր ծանրության կենտրոնը, ավանդաբար սերտորեն նոկաուտի կասեցումը եւ լավ է, թեեւ մի քիչ արհեստական կապը ղեկ, կտա բարեկիրթ էլեկտրական մեքենաների պահվածքը ճանապարհի վրա. Ռեակցիա, ռեակցիա, կայունություն - արագության եւ կոմպակտության վրա զեղչեր չկան: Մեքենան ցանկացած իրավիճակում կանխատեսելի եւ անվտանգ է: Թաց ճանապարհին միայն իր ուղեղը արգելակ է արել արգելակման մեջ, հիշեցնելով, որ անսովոր անվադողերի արագությամբ չեն անցնում:
BMW i3- ը համալրված է յուրահատուկ հարթության ռետինով `155 / 70R19: Նեղ անվադողերը ունեն շատ ցածր հարվածային դիմադրություն, ինչը թույլ է տալիս լրացուցիչ էներգիայի խնայողություն: Nokian- ը եւ Bridgestone- ն նաեւ արտադրում են ձմեռային անվադողեր հատուկ i3- ի համար:
Դե, ինչ էլեկտրաէներգիայի պահուստի եւ հոսքի մասին, ես արդեն ունեմ ընթերցողի հարցի ներկայացում: Ես պատասխանում եմ. Ամեն ինչ շատ լավ է արտահայտված: Նորմալ ռեժիմում արտադրողը երաշխավորում է 130-150 կիլոմետր հեռավորության վրա BMW i3 լիարժեք լիցքավորված մարտկոցի վրա: Եթե դուք ակտիվացնել Վիդեո էկո-վարորդական եղանակները, dulls զգայունության արագացուցչային ոտնակ եւ անցումը լրացուցիչ առավելություններ, ինչպիսիք են կլիմայի վերահսկողության, պետք է ունենա տակ 200 կմ: Դե, շարժիչի տարբերակով `տպավորիչ 340 կմ ինքնավար ճանապարհորդություն:
Գլխարկի ներքո փոքրիկ խողովակ է պահեստավորվող հերթական լիցքավորման մալուխը: Դուք կարող եք վերալիցքավորել պարբերական ցանցից (6-8 ժամ) կամ հատուկ տերմինալներից (50 րոպեից մինչեւ 3 ժամ): Սանկտ-Պետերբուրգում կան երկու տերմինալներ:
Իրականությունը, ինչպես միշտ, մի փոքր այլ է: Կամ ավելի շուտ, շատ տարբեր: Եթե դուք օգտագործում եք i3 լիովին, այսինքն, ներառված «կլիմայի», ակուստիկա, խաղալ մուլտիմեդիա, եւ, բացի այդ, խրված երթեւեկության Ջեմեր, եւ ապա պարբերաբար արագացնել կամ պահել է ռինգ 120-140 կմ / ժ, իսկ սահմանը մարտկոցի - ոչ ավելի, քան 100 կմ, որ սկզբունքորեն մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում ճանապարհորդությունների համար բավական է բավականաչափ:
Սակայն «էլեկտրական» i3 մոդելի դիզայնը ընդամենը Range Extender- ի տարբերակում է, որը լրացուցիչ շարժիչի գեներատորի համար 9.2 լիտր բենզինով տանկով է: Պես մարտկոցը լիցքաթափված է, i3 չի դադարում, եւ, դատելով ձայնի », այն ներառում է Կարլսոնը», որը ուղղակիորեն է «օնլայն» -rezhime recharges մեքենան. Լրիվ բենզինային տանկի վրա i3 երթեւեկության իրական քաղաքային ռիթմը կարող է քշել եւս 70-80 կմ:
Առավել զարմանալի է, եթե բենզին լցնեն անընդհատ, BMW i3 երբեք կանգ, դարձնելով Բավարիայի էլեկտրական մեքենան միայն, որտեղ դուք կարող եք ապահով կերպով գնալ երկար ճանապարհորդության հետ մի քանի բանկա բենզինի երկայնքով:
BMW i3- ը սպառում է 15-18 կՎտ ժամ էներգիայի 100 կմ ճանապարհի վրա: Սանկտ Պետերբուրգի տեմպերով դա 100 մղոնի համար 58-70 ռուբլի է: Իրական շահագործման մեջ սա «տուն-խանութ-տուն» ռեժիմում պետք է բավարար լինի մի քանի օրվա համար: Որքան էլեկտրաէներգիայի գեներատորի օգտագործումը, ըստ էության, սպառվի 11.2 լիտր բենզինի 100 կմ հաշվով, անհասկանալի է, քանի որ պարզ չէ, թե որքան հաճախ է այն աշխատելու:
Սակայն եթե օգտագործեք միայն էլեկտրական շարժիչը, ապա մոտավորապես 2000 կիլոմետր հեռավորության վրա, Պետերբուրգում միջին կիլոմետրով, ստացվում է, որ էլեկտրաէներգիայի ծախսերը կկազմեն 1500 ռուբլի, ինչը
BMW i3- ը հիանալի մեքենա է: Այն ամբողջովին դիմել եմ իմ ծայրահեղ հոռետեսությունը էլեկտրական մեքենաների, հատկապես այն բանից հետո մի կարճ փորձի հետ, շատ վիճահարույց iMiev - ի առաջին էլեկտրական մեքենան ռուսական շուկայում:
BMW i3 է անհավանական բարձր մակարդակով զարգացման, տալով դրական իր պայծառ տեսքը, զարմանալի եւ հարմարավետ ինտերիերի, եւ որ ամենակարեւորն է `սկսած անսովոր եւ տպավորիչ վարորդական կատարումը: Բենզինի շարժիչի գեներատորի առկայությունը զգալիորեն ընդլայնում է Ռուսաստանում էլեկտրական մեքենայի կիրառման եւ շահագործման շրջանակը:
Վերջին հարցը մնում է `գները: Ըստ բրենդի, եթե BMW i3 կտրվի կանաչ լույսը, այն արժե շուրջ երեք միլիոն ռուբլի բազային տարբերակում, որը, իհարկե, չի տարբերվում պետական նպաստների, ինչպիսիք զրո հարկերի եւ ազատ լիցքավորիչների, դնում է տնտեսական կենսունակության հատող մեքենայի. Ռուսաստանում BMW i3- ը սպասում է թանկ խաղալիքների ճակատագրին:
Բայց անկեղծ ասած, i3- ի հետ խաղալը աներեւակայելի հետաքրքիր եւ հաճելի է: Անկախ նրանից, թե իմ ավտոտնակում X6 եւ M5, «i» տառը կդարձնի նրանց հիանալի եռյակ ...
BMW-I IMFORMACIAN ARMENIAYUM
Թեստային հզորություն BMW i3 eDrive Range Extender: էլեկտրական ամպի վրա
Եզակի իրավիճակը: Թեստի համար «Շարժիչ» ամսագիրը գնաց մեքենա, որը մեր երկրում պաշտոնապես չի գործում: Այո, այնտեղ, նույնիսկ մինչեւ վերջ, պարզ չէ, թե արդյոք դա կլինի: BMW- ի կոնցեռնը միայն ուսումնասիրում է Ռուսաստանում պոտենցիալ պահանջարկը եւ ուսումնասիրում է իր էլեկտրական մեքենայի i3-ը: Ուրեմն հաճույքով մենք գործում ենք որպես բետա փորձարարներ:
Այսպիսով, ինչ է այս ժամանակակից տեխնոլոգիաների բջջային հավաքածուն: Առաջին հերթին, դա անհրաժեշտ է մոռանալ, որ ներկայիս հասկանալու, որ մեքենան, քանի որ գրեթե բոլոր կառուցողական ասպեկտները BMW i3 է ոչ ստանդարտ եւ հիշեցնում է նորմալ մեքենան միայն մակերեսայնորեն.
Էլեկտրասարքավորումը կառուցվել է Drive- ի եւ Life- ի երկու մոդուլային տեխնոլոգիաների վրա, որտեղ յուրաքանչյուր հատվածը միմյանցից անկախ է:
Գագաթին շրջանակներում, քանի որ լուսաբացին ավտոմոբիլային արդյունաբերության, որը տեղադրված ... եւ պետք է ավելի հստակ, երկրորդը կցվում է, «կենդանի» Live մոդուլի - այսինքն, մարմնի հավաք. Միայն 180 կգ ծանրության մարմնի էներգիայի շրջանակն ամբողջությամբ պատրաստված է ածխածնի մանրաթելից, իսկ արտաքին մասերը պատրաստված են պլաստմասե:
յում է բացառապես որպես գեներատորի, կերակրեց գրվել մարտկոցը. Դա այս վարկածն էր, որ ստացվեց մեր փորձարկման մեջ:
Անհամար արտաքին տեսքից հետո մեքենայի ներսում եւ տեղափոխում է մոտ ապագայի մթնոլորտ: Այնպես որ, թվում է, որ այժմ գտնվում է շուրջ անկյունում, «STALINKA« Մոսկովսկի թաղամաս Սանկտ Պետերբուրգում կվերածվի skyscrapers mirrored ամպերին, ժողովրդի մեջ կարող է բախվել ռոբոտների, եւ մեքենաները ոչ միայն քշել է, այլեւ թռչել մինչեւ ավտոկայանատեղի ...
Inside, ամեն ինչ անսովոր է: Սենսացիան անհոգություն եւ ընդհանուր տարածության բոլոր ուղղություններով, շնորհակալություն ակվարիում Ապակեպատում, նյութերի, որից այն ամենը արվում:
Վերջին էլեկտրական մեքենայում BMW- ը ոչ մի կերպ չի զիջում պայմանական մեքենաներին: Ակտիվ քրեակատարողական հսկողություն, մոնիտորինգի եւ շարժման հսկողության համակարգ, էլեկտրական շարժիչի լափ
Դե, ժամանակն է գնալ: Ձեռք բերեք «Դրա ... մի րոպե, եւ որտեղ է լծակը»: Եթե դա ոչ մի ակնարկ չէր, գուշակեք, թե ինչպես կարելի է օգտագործել յուրահատուկ անջատիչը: Զանգվածային Joystick Joystick- ն համատեղում է էլեկտրական շարժիչի եւ «Ավտոկանգառ» ռեժիմի ակտիվացման կոճակները, ինչպես նաեւ փոխանցման ռեժիմների կախված հպում:
Fantastically unaccustomed sensations ծածկել ամբողջ մարմինը: Լիովին լռությամբ BMW i3- ը սկսում է կայծակնային արագությամբ ինչպես տեղից, այնպես էլ ընթացքից, արձագանքելով ոտնաթաթի յուրաքանչյուր դեպրեսիայի յուրաքանչյուր մղոնին: Դինամիկան ցրվել է «հարյուրավորներին» `7.9 վայրկյան, ինչպես նաեւ այլ տաք լապտերներ: Այնուամենայնիվ, վերջիվերջո, 125 կիլովատ էլեկտրական շարժիչը `170 ձիաուժ եւ 250« նորտոն »ձգողականություն, հասանելի է« զրոյական »հետ: Կա զարգացնելու բան չկա:
Դե, ինչ էլեկտրաէներգիայի պահուստի եւ հոսքի մասին, ես արդեն ունեմ ընթերցողի հարցի ներկայացում: Ես պատասխանում եմ. Ամեն ինչ շատ լավ է արտահայտված: Նորմալ ռեժիմում արտադրողը երաշխավորում է 130-150 կիլոմետր հեռավորության վրա BMW i3 լիարժեք լիցքավորված մարտկոցի վրա: Եթե դուք ակտիվացնել Վիդեո էկո-վարորդական եղանակները, dulls զգայունության արագացուցչային ոտնակ եւ անցումը լրացուցիչ առավելություններ, ինչպիսիք են կլիմայի վերահսկողության, պետք է ունենա տակ 200 կմ: Դե, շարժիչի տարբերակով `տպավորիչ 340 կմ ինքնավար ճանապարհորդություն:
Իրականությունը, ինչպես միշտ, մի փոքր այլ է: Կամ ավելի շուտ, շատ տարբեր: Եթե դուք օգտագործում եք i3 լիովին, այսինքն, ներառված «կլիմայի», ակուստիկա, խաղալ մուլտիմեդիա, եւ, բացի այդ, խրված երթեւեկության Ջեմեր, եւ ապա պարբերաբար արագացնել կամ պահել է ռինգ 120-140 կմ / ժ, իսկ սահմանը մարտկոցի - ոչ ավելի, քան 100 կմ, որ սկզբունքորեն մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում ճանապարհորդությունների համար բավական է բավականաչափ:
Առավել զարմանալի է, եթե բենզին լցնեն անընդհատ, BMW i3 երբեք կանգ, դարձնելով Բավարիայի էլեկտրական մեքենան միայն, որտեղ դուք կարող եք ապահով կերպով գնալ երկար ճանապարհորդության հետ մի քանի բանկա բենզինի երկայնքով:
BMW i3- ը սպառում է 15-18 կՎտ ժամ էներգիայի 100 կմ ճանապարհի վրա: Սանկտ Պետերբուրգի տեմպերով դա 100 մղոնի համար 58-70 ռուբլի է: Իրական շահագործման մեջ սա «տուն-խանութ-տուն» ռեժիմում պետք է բավարար լինի մի քանի օրվա համար: Որքան էլեկտրաէներգիայի գեներատորի օգտագործումը, ըստ էության, սպառվի 11.2 լիտր բենզինի 100 կմ հաշվով, անհասկանալի է, քանի որ պարզ չէ, թե որքան հաճախ է այն աշխատելու:
BMW i3- ը հիանալի մեքենա է: Այն ամբողջովին դիմել եմ իմ ծայրահեղ հոռետեսությունը էլեկտրական մեքենաների, հատկապես այն բանից հետո մի կարճ փորձի հետ, շատ վիճահարույց iMiev - ի առաջին էլեկտրական մեքենան ռուսական շուկայում:
Վերջին հարցը մնում է `գները: Ըստ բրենդի, եթե BMW i3 կտրվի կանաչ լույսը, այն արժե շուրջ երեք միլիոն ռուբլի բազային տարբերակում, որը, իհարկե, չի տարբերվում պետական նպաստների, ինչպիսիք զրո հարկերի եւ ազատ լիցքավորիչների, դնում է տնտեսական կենսունակության հատող մեքենայի. Ռուսաստանում BMW i3- ը սպասում է թանկ խաղալիքների ճակատագրին:
Բայց անկեղծ ասած, i3- ի հետ խաղալը աներեւակայելի հետաքրքիր եւ հաճելի է: Անկախ նրանից, թե իմ ավտոտնակում X6 եւ M5, «i» տառը կդարձնի նրանց հիանալի եռյակ ...