04.2020 ТЕМА: Алгоритмы с повторениями. Практическая работа 17 «Создаем циклическую презентацию» ЦЕЛЬ: Закрепить понятие алгоритма; разобрать циклические алгоритмы; научиться создавать циклическую презентацию. КЛАССНАЯ РАБОТА 1. Записать в тетрадь: Форма организации действий, при которой выполнение одной и той же последовательности команд повторяется, пока выполняется некоторое заранее установленное условие, называется циклом (повторением) Алгоритм, содержащий циклы, называется циклическим алгоритмом или алгоритмом с повторениями
2. Выучить записанное. 3. Перерисовать: ДОМАШНЯЯ РАБОТА 1. Перейти по ссылке, сделать практическую работу (все объяснения там внутри, девочку со скакалкой рисуем с помощью фигур из вкладки Вставка) http://tepka.ru/informatika_6/57.html (готовую презентацию скинуть в вк или в одноклассники на страницу школы) ОБЩЕСТВОЗНАНИЕ 6 КЛАСС УРОК 28 ДАТА 08.04.2020 ТЕМА: Золотое правило морали ЦЕЛЬ: Изучить понятие «мораль», «золотое правило морали» КЛАССНАЯ РАБОТА 1. Смотрим видео урок: https://www.youtube.com/watch?v=3gHywjaN-J8 2. Из учебника (параграф 10) выписать понятие морали и золотое правило морали. ДОМАШНЯЯ РАБОТА Письменно объяснить, как ты понимаешь смысл золотого правила морали. УКРАЇНСЬКА МОВА, 6 КЛАС УРОК 56 ДАТА 08.04.2020 ТЕМА: Усний твір-оповідання на основі побаченого. МЕТА: формувати уміння складати твори-оповідання на основі побаченого, удосконалювати культуру усного та писемного мовлення. КЛАСНА РОБОТА 1. Повторити відомості про дієслово, неозначену форму, НЕ з дієсловами, види дієслів. 2. Виконати впр.439 (виписати дієслова, визначити їх види). 3.Підготовка до складання твору-оповідання на основі побаченого Подумати і дати відповіді на питання: • Що називається оповіданням? • У якому стилі пишуться оповідання? • Які типи мовлення використовують під час побудови оповідання? • Що є основою будь-якого оповідання (розповідь про одну подію з життя персонажа)? • Які композиційні елементи є для оповідання обов’язковими? 4. Пригадайте елементи сюжету, розглянувши таблицю вправи 392. 5. 1) Дібрати назву для майбутнього твору-оповідання. 2) Пригадати який-небудь випадок, свідком якого ви були, який можна покласти в основу оповідання. 3) Скласти простий (або складний) плану майбутнього оповідання «Випадок у моєму житті, який я ніколи не забуду». ДОМАШНЯ РОБОТА 1. Повторити правила § 43-45. 2. Скласти усний і письмовий твір-оповідання «Випадок у моєму житті, який я ніколи не забуду» (чернетку) на основі побаченого, дотримуючись самостійно складеного плану. В пˈятницю, 10.04, приносимо на перевірку зошити з мови і літератури. Не забуваємо вкласти аркуш з контрольною роботою з літератури. Будьте здорові!
ДОМАШНЕЕ ЗАДАНИЕ
ИНФОРМАТИКА 6 КЛАСС УРОК 28 ДАТА 08.
04.2020
ТЕМА: Алгоритмы с повторениями. Практическая работа 17 «Создаем циклическую презентацию»
ЦЕЛЬ: Закрепить понятие алгоритма; разобрать циклические алгоритмы; научиться создавать циклическую презентацию.
КЛАССНАЯ РАБОТА
1. Записать в тетрадь:
Форма организации действий, при которой выполнение одной и той же последовательности команд повторяется, пока выполняется некоторое заранее установленное условие, называется циклом (повторением)
Алгоритм, содержащий циклы, называется циклическим алгоритмом или алгоритмом с повторениями
2. Выучить записанное.
3. Перерисовать:
ДОМАШНЯЯ РАБОТА
1. Перейти по ссылке, сделать практическую работу (все объяснения там внутри, девочку со скакалкой рисуем с помощью фигур из вкладки Вставка) http://tepka.ru/informatika_6/57.html (готовую презентацию скинуть в вк
или в одноклассники на страницу школы)
ОБЩЕСТВОЗНАНИЕ 6 КЛАСС УРОК 28 ДАТА 08.04.2020
ТЕМА: Золотое правило морали
ЦЕЛЬ: Изучить понятие «мораль», «золотое правило морали»
КЛАССНАЯ РАБОТА
1. Смотрим видео урок: https://www.youtube.com/watch?v=3gHywjaN-J8
2. Из учебника (параграф 10) выписать понятие морали и золотое правило морали.
ДОМАШНЯЯ РАБОТА
Письменно объяснить, как ты понимаешь смысл золотого правила морали.
УКРАЇНСЬКА МОВА, 6 КЛАС УРОК 56 ДАТА 08.04.2020
ТЕМА: Усний твір-оповідання на основі побаченого.
МЕТА: формувати уміння складати твори-оповідання на основі побаченого, удосконалювати культуру усного та писемного мовлення.
КЛАСНА РОБОТА
1. Повторити відомості про дієслово, неозначену форму, НЕ з дієсловами, види дієслів.
2. Виконати впр.439 (виписати дієслова, визначити їх види).
3.Підготовка до складання твору-оповідання на основі побаченого
Подумати і дати відповіді на питання:
• Що називається оповіданням?
• У якому стилі пишуться оповідання?
• Які типи мовлення використовують під час побудови оповідання?
• Що є основою будь-якого оповідання (розповідь про одну подію з життя персонажа)?
• Які композиційні елементи є для оповідання обов’язковими?
4. Пригадайте елементи сюжету, розглянувши таблицю вправи 392.
5. 1) Дібрати назву для майбутнього твору-оповідання.
2) Пригадати який-небудь випадок, свідком якого ви були, який можна покласти в основу оповідання.
3) Скласти простий (або складний) плану майбутнього оповідання «Випадок у моєму житті, який я ніколи не забуду».
ДОМАШНЯ РОБОТА
1. Повторити правила § 43-45.
2. Скласти усний і письмовий твір-оповідання «Випадок у моєму житті, який я ніколи не забуду» (чернетку) на основі побаченого, дотримуючись самостійно складеного плану.
В пˈятницю, 10.04, приносимо на перевірку зошити з мови і літератури. Не забуваємо вкласти аркуш з контрольною роботою з літератури. Будьте здорові!