În Chișinău a fost creat un Centru Unic de Apel pentru Consumatori 🔷 În capitală a fost inaugurat Centrul Unic de Apel pentru Consumatori, menit să faciliteze o comunicare directă și eficientă între cetățeni și autoritățile responsabile. 🔹Acesta va oferi răspunsuri rapide la reclamații și consiliere specializată. 📲 Numărul unic de apel: 0-22-51-51-51 🔷Cetățenii Republicii Moldova pot beneficia de asistență în domeniul protecției consumatorilor prin acest serviciu, care reunește mai multe instituții de stat, printre acestea se numără: ✔️ ANSA – siguranța alimentelor și sănătatea animalelor; ✔️ CNPF – credite, asigurări, servicii financiare; ✔️ ANRE – furnizarea de gaze, energie electrică, apă și canalizare; ✔️ AAC – probleme legate de zboruri și bagaje; ✔️ ANRCETI – telefonie, internet, televiziune; ✔️ ISSPNPC – produse nealimentare, servicii și protecția consumatorilor. 🚆🏥🚢 Alte instituții, precum Agenția Națională Transport Auto, Agenția Medicamentului, Inspectoratul Național pentru Supraveghere Tehnică și Agenția Navală, vor răspunde, de asemenea, la întrebările consumatorilor din domeniile respective. 📌 Cine gestionează Centrul? ✅Centrul Unic de Apel este administrat de Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC). 💶 Acest proiect a fost posibil datorită unui grant oferit de Uniunea Europeană, în valoare de 60.000 euro. 👥Acum, orice cetățean poate primi informații și asistență într-un mod simplu și rapid, printr-un singur apel telefonic, ceea ce reprezintă un pas important pentru drepturile consumatorilor! ACASinfolex
ACASinfolex
NOUTĂȚI 📣
În Chișinău a fost creat un Centru Unic de Apel pentru Consumatori
🔷 În capitală a fost inaugurat Centrul Unic de Apel pentru Consumatori, menit să faciliteze o comunicare directă și eficientă între cetățeni și autoritățile responsabile.
🔹Acesta va oferi răspunsuri rapide la reclamații și consiliere specializată.
📲 Numărul unic de apel: 0-22-51-51-51
🔷Cetățenii Republicii Moldova pot beneficia de asistență în domeniul protecției consumatorilor prin acest serviciu, care reunește mai multe instituții de stat, printre acestea se numără:
✔️ ANSA – siguranța alimentelor și sănătatea animalelor;
✔️ CNPF – credite, asigurări, servicii financiare;
✔️ ANRE – furnizarea de gaze, energie electrică, apă și canalizare;
✔️ AAC – probleme legate de zboruri și bagaje;
✔️ ANRCETI – telefonie, internet, televiziune;
✔️ ISSPNPC – produse nealimentare, servicii și protecția consumatorilor.
🚆🏥🚢 Alte instituții, precum Agenția Națională Transport Auto, Agenția Medicamentului, Inspectoratul Național pentru Supraveghere Tehnică și Agenția Navală, vor răspunde, de asemenea, la întrebările consumatorilor din domeniile respective.
📌 Cine gestionează Centrul?
✅Centrul Unic de Apel este administrat de Inspectoratul de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor (ISSPNPC).
💶 Acest proiect a fost posibil datorită unui grant oferit de Uniunea Europeană, în valoare de 60.000 euro.
👥Acum, orice cetățean poate primi informații și asistență într-un mod simplu și rapid, printr-un singur apel telefonic, ceea ce reprezintă un pas important pentru drepturile consumatorilor!
ACASinfolex