Sistem tempahan hotel Bookingcom - ulasan

Saya akan bercakap tentang cara untuk menyimpan semasa membuat tempahan melalui BOOKING.
Halo kepada semua pelancong dan banyak lagi!
Nama saya Katya dan suami saya adalah Genius. Dia mempunyai diskaun sebanyak 15% untuk laman web tempahan. Dia menempah banyak pada tempahan dan kini kebanyakan bilik untuknya lebih murah daripada yang lain.
Hari ini saya akan memberitahu anda tentang tempahan melalui laman tempahan. Mengenai bagaimana kita biasanya menempah bilik untuk diri kita sendiri.
Pertama, sebelum membuat tempahan, anda perlu mendaftar, melampirkan mel kerja ke tempahan (penting bahawa anda mempunyai akses mudah dan mudah kepadanya) dan memikirkan kata laluan. Jika anda kehilangan kata laluan anda, ia boleh dengan mudah dipulihkan. Tetapi saya menasihati anda untuk memandu dalam kata laluan yang anda pasti akan ingat. Tiba-tiba, anda segera memerlukan akses ke akaun anda (di lapangan terbang, di hotel).
Saya sentiasa melupakan kata laluan dan oleh itu saya membuat keputusan untuk menulis di atas kertas. Pemulihan kata laluan sangat suram, terutamanya jika Internet lemah.
Saya mempunyai aplikasi tempahan tempahan di telefon saya, yang juga menjadikan hidup saya lebih mudah dalam perjalanan.
Selepas memasuki laman web ini di baris carian, anda perlu memandu di tempat perjalanan masa depan anda, tarikh, bilangan orang di dalam bilik, klik pada butang cari.
Sekiranya anda mahu, anda boleh meletakkan penapis pada ketersediaan sarapan pagi, kolam renang, hadkan kos bilik (contohnya, tunjukkan sehingga 50 dolar per malam), bilangan bintang, penilaian oleh ulasan.
Berdasarkan pengalaman saya, saya akan mengatakan bahawa penarafan berdasarkan ulasan harus lebih tinggi daripada 7.0, jika lebih rendah, maka saya tidak akan menyukainya. Dan sememangnya, lihat ulasan itu sendiri, apa yang ditulis oleh tetamu dan jumlah ulasan berdasarkan penilaian yang diterima. Harus ada banyak ulasan, lebih daripada 50-100, dan penarafannya adalah 7.0 dan lebih tinggi. Apabila nombor dipilih, anda perlu memandu dalam nombor kad bank anda dan tunjukkan butiran, seperti nama, kepada siapa anda menempah nombor itu.
Untuk menempah bilik hotel, saya menasihati anda untuk menggunakan kad dengan had wang yang terhad. Terdapat kad percuma di mana anda boleh meletakkan tepat jumlah yang diperlukan untuk tempahan. Percayalah, anda akan lebih tenang.
Apabila memilih bilik, beri perhatian kepada kehadiran tandas dan pancuran di dalam bilik dan air panas. Sekiranya keraguan, lebih baik memilih pilihan lain. Saya pernah mandi apabila ternyata dibagikan di luar bilik, walaupun harga bilik sangat baik.
Saya juga lebih suka bersarapan di hotel. Mencari kafe lapar di pagi hari untuk sarapan pagi nampaknya prospek yang kurang menarik daripada sarapan pagi di hotel. Selain itu, atas sebab tertentu, ia sangat mahal di jalanan di restoran berbanding sarapan termasuk dalam harga bilik.
Tempahlah bilik seawal mungkin. Yang lebih awal anda menempah, lebih baik bilangan yang anda akan dapat. Semua yang terbaik dengan cepat diambil.
Jika anda bernasib baik dan telah menempah bilik, anda akan menerima pengesahan ketersediaan tempahan melalui pos selepas membuat tempahan. Saya amat mengesyorkan mencetak tempahan ini, sebagai sering juga di hotel terbaik yang anda perlukan nombor tempahan dan pasport anda tidak boleh selalu mencari tempahan.
Di samping itu, anda boleh memilih bilik dengan pembatalan percuma, maka anda tidak perlu risau jika rancangan berubah.
Perlu dipertimbangkan apabila tiba di lapangan terbang, anda mungkin diminta untuk menunjukkan tempahan anda di hotel. Dan di atas kapal terbang, mengisi kad penghijrahan, anda perlu memasukkan nama hotel dan alamatnya.
Apabila tiba di hotel, bergantung kepada sama ada bilik telah dibayar atau tidak, anda akan diselesaikan segera atau selepas pembayaran. Dalam kes yang jarang berlaku, pembayaran berlaku selepas pengusiran. Simpan semua resit, minta penerimaan. Dalam kes pertikaian, mereka mungkin diperlukan. Banyak hotel boleh menyelesaikan secara percuma jauh lebih awal daripada anggaran masa, bergantung kepada ketersediaan. Sebagai tambahan kepada China, mereka akan menetap di sana, tetapi mereka akan memerlukan pembayaran + 1 malam, berhati-hati.
Juga, semasa mendaftar masuk, memerlukan ruang untuk menjadi seperti gambar semasa membuat tempahan. Kadang-kadang para pengusaha hotel melakukan pelbagai cara. Mereka boleh memberikan nombor yang jauh lebih murah dan lebih buruk dari yang anda bayar.
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi pakar secara e-mel atau melalui telefon. Jangan ragu untuk menulis kepada mereka. Dalam 90% kes, keadaan kontroversi dapat diselesaikan.
Semasa perjalanan di Asia, saya perhatikan bahawa harga bilik untuk tempahan jauh lebih murah daripada harga yang kami diberitahu di hotel ketika kami bertanya. Apakah sebabnya ini tidak jelas. Tetapi hakikatnya kekal. Jika anda hanya datang dan meminta bilik, maka harga untuk itu akan dipanggil lebih tinggi daripada di tapak tempahan. Dalam kes sedemikian, saya menasihati anda untuk menyambung ke WiFi dan menempah bilik "tanpa meninggalkan meja tunai."
Saya berharap anda semua rehat yang baik.

Комментарии

Комментариев нет.