Xanim Mesumenin heyati haqqinda HEZRET FATIMEYI MESUME (ELEYHA SALAM)- IN HEYATINA BIR BAXIS Bagislayan ve mehriban Allahin adi ile O hezretin adi Fatime, meshur leqebi ise [Me`sume]-dir.
Atasi, sielerin yeddinci imami Musa ibn Ce`fer (imam Kazim) eleyhis- salam, anasi ise sekkizinci imam hezret Rza (eleyhis-salam)-in anasi sayilan Necme Xatun (eleyha- salam)-dir. Belelikle de hezret Me`sume (eleyha-salam) ve imam Rza (eleyhis-salam) bir ata-anadan dunyaya gelen baci ve qardasdilar. O hezret hicri-qemeri tarixi ile 173- cu il, Ziqe`de ayinin 1-de muqeddes Medine seherinde dunyaya goz acmisdir. Usaqliq dovraninda iken Bagdad seherinde Harunun zindaninda hebs olunmus atasinin sehid edilmesi hadisesi ile uzlesmis ve ondan sonra qardasi hezret imam Rza (eleyhis-salam) onu oz himayesi altina alaraq saxlamisdir. Hicri-qemeri tarixi ile 200-cu ilde Me`mun Abbasinin te`kid ve hede- qorxularindan sonra imam Rza (eleyhis-salam) surgune benzeyen Merv seferine duzelmis ve yaninda Ehli-beytinden hec bir kes olmayan halda Xorasana getmisdir. Qardasinin hicretinden bir il kecdikden sonra, imam Rza (eleyhis-salam)-i gormek sovqunde olan hezret Me`sume (eleyha salam) bir deste qardasi ve qohumu ile Xorasana teref yola dusdu. Kecdikleri butun seher ve mehellelerde xalq onlari tentene ile qarsilayir, onlara mehebbet ve qonaqperverlik gosterirdi. Hezret Me`sume (eleyha salam) da boyuk bibisi hezret Zeyneb (eleyha salam) kimi qardasi imam Rza (eleyhis-salam)-in mezlumiyyeti ve qurbetini mo`min ve muselman xalqlara catririr, hemcinin onlara ozu ve Ehli-beytin Beni-Abbasin hiyleger hokumetine qarsi olan muxalifetini beyan edirdi. Karvan [Save] seherine catdiqda, hokumet me`murlarinin himaye etdiyi bir deste Ehli-beyt muxalifleri onlarin qabagini keserek onlarla vurusmaga basladilar. Neticede texminen karvanin butun kisileri sehid olub, bir revayete esasen hezret Me`sume (eleyha salam) ise zeherlendi. Her halda o hezret ya coxlu qem- qusse ve yaxud zeher neticesinde xestelendi ve Xorasana getmekden aciz qalib, Qum seherine teref yola dusdu. O hezret sorusdu: Bu [Save] seherinden [Qum] seherinedek ne qeder yol vardir? Yolun miqdarini o hezrete dedikde, buyurdu: [Meni Qum seherine aparin. Cunki atamdan esitmisdim ki, (bele) buyururdu: [Qum seheri bizim sielerimimzin merkezidir]. Qum seherinin agsaqqallari bu sevindirici xeberi esitdikde, o hezreti (e) qarsilamaga getdiler. [Es`eri] qebilesinin agsaqqali [Musa ibn Xezrec] o hezretin devesinin cilovunu tutmus, xalqin coxu ise piyada ve minik halinda hezretin eylesdiyi kecaveni ehateye almisdilar. Hezret Me`sume (eleyha salam) hicri-qemeri tarixi ile 201-ci ilin teqriben Rebiul-evvel ayinin 23-de muqeddes Qum seherine daxil oldu. Daha sonra [Mir meydani] adlanan bir yerde (Musa ibn Xezrecin sexsi menzili qarsisinda) kecaveden enib, onun qonagi oldu. O hezret on yeddi gun muddetinde bu seherde yasamis ve bu muddetde ibadetle mesgul olmusdur. O hezretin ibadet etdiyi yer, bu gunedek [Sittiyye medresesinde] - [Beytun-nur] adi ile meshurdur. O yer ziyaretgah sayilir. Belelikle de Rebius-sani ayinin onu ve basqa revayete esasen on ikisi (201 h. q.), hezret oz qardasi imam Rza (eleyhis-salam)-i gormeden, qurbet yerde boyuk qem-qusse ile dunyasini deyisib, sieleri mateme qerq etdi. Qum ehalisi o hezretin pak bedenini boyuk tentene ile bu gunku herem yerinde olan o zamanki [Babilan bagina] apardilar. Qebr hazir olduqda, o hezretin kimin eli ile defn edilmesinde cetinlikle uzlesdiler. Ele bu vaxt qible terefden uzlerine niqab cekmis iki atli sur`etle onlara yaxinlasdi. Namaz qildiqdan sonra onlardan biri qebrin icerisine daxil oldu, digeri ise hezretin pak cesedini qaldiraraq ona verdi. O iki nefer islerini qurtardiqdan sonra hec bir kesle danismadan oz atlarina minib oradan uzaqlasdilar. O iki neferin Allah-taalanin iki hocceti sayilan hezret imam Rza (eleyhis- salam) ve imam Cavad (eleyhis- salam) olmasi nezere carpir. Cunki seriet qaydalarina esasen gunahsiz qadin bedeni gunahsiz sexsin eli ile defn olunmalidir. Bele ki, hezret Fatime (eleyha salam)-i Emirel mo`minin Eli (eleyhis-salam) ve hezret Meryem (eleyha salam)-i Isa (eleyhis-salam) sexsen defn etmisdir. Hezret Me`sume (eleyhis- salam)-in defninden sonra Musa ibn Xezrec onun muqeddes qebrinin uzerinde qamisdan toxunmus hesirden bir ortuk duzeltdi. Hicri-qemeri tarixi ile 256-ci ilde ise imam Cavad (eleyhis-salam)-in qizi Zeyneb (e), o hezretin qebri uzerinde ilk defe olaraq gunbez tikdirdi. Belelikle de hezret Me`sume (eleyha salam)-in muqeddes qebri Ehli-beyt (eleyhimus-salam)-in ardicillari, hemcinin vilayet ve imamet asiqlerinin ziyaretgahi ve sefa yerine cevrildi.
Allahı zikr edək.
:La Feta illa Ali La Seyfe illa Zulfikar
Xanim Mesumenin heyati haqqinda HEZRET FATIMEYI MESUME (ELEYHA SALAM)- IN HEYATINA BIR BAXIS Bagislayan ve mehriban Allahin adi ile O hezretin adi Fatime, meshur leqebi ise [Me`sume]-dir.
Atasi, sielerin yeddinci imami Musa ibn Ce`fer (imam Kazim) eleyhis- salam, anasi ise sekkizinci imam hezret Rza (eleyhis-salam)-in anasi sayilan Necme Xatun (eleyha- salam)-dir. Belelikle de hezret Me`sume (eleyha-salam) ve imam Rza (eleyhis-salam) bir ata-anadan dunyaya gelen baci ve qardasdilar. O hezret hicri-qemeri tarixi ile 173- cu il, Ziqe`de ayinin 1-de muqeddes Medine seherinde dunyaya goz acmisdir. Usaqliq dovraninda iken Bagdad seherinde Harunun zindaninda hebs olunmus atasinin sehid edilmesi hadisesi ile uzlesmis ve ondan sonra qardasi hezret imam Rza (eleyhis-salam) onu oz himayesi altina alaraq saxlamisdir. Hicri-qemeri tarixi ile 200-cu ilde Me`mun Abbasinin te`kid ve hede- qorxularindan sonra imam Rza (eleyhis-salam) surgune benzeyen Merv seferine duzelmis ve yaninda Ehli-beytinden hec bir kes olmayan halda Xorasana getmisdir. Qardasinin hicretinden bir il kecdikden sonra, imam Rza (eleyhis-salam)-i gormek sovqunde olan hezret Me`sume (eleyha salam) bir deste qardasi ve qohumu ile Xorasana teref yola dusdu. Kecdikleri butun seher ve mehellelerde xalq onlari tentene ile qarsilayir, onlara mehebbet ve qonaqperverlik gosterirdi. Hezret Me`sume (eleyha salam) da boyuk bibisi hezret Zeyneb (eleyha salam) kimi qardasi imam Rza (eleyhis-salam)-in mezlumiyyeti ve qurbetini mo`min ve muselman xalqlara catririr, hemcinin onlara ozu ve Ehli-beytin Beni-Abbasin hiyleger hokumetine qarsi olan muxalifetini beyan edirdi. Karvan [Save] seherine catdiqda, hokumet me`murlarinin himaye etdiyi bir deste Ehli-beyt muxalifleri onlarin qabagini keserek onlarla vurusmaga basladilar. Neticede texminen karvanin butun kisileri sehid olub, bir revayete esasen hezret Me`sume (eleyha salam) ise zeherlendi. Her halda o hezret ya coxlu qem- qusse ve yaxud zeher neticesinde xestelendi ve Xorasana getmekden aciz qalib, Qum seherine teref yola dusdu. O hezret sorusdu: Bu [Save] seherinden [Qum] seherinedek ne qeder yol vardir? Yolun miqdarini o hezrete dedikde, buyurdu: [Meni Qum seherine aparin. Cunki atamdan esitmisdim ki, (bele) buyururdu: [Qum seheri bizim sielerimimzin merkezidir]. Qum seherinin agsaqqallari bu sevindirici xeberi esitdikde, o hezreti (e) qarsilamaga getdiler. [Es`eri] qebilesinin agsaqqali [Musa ibn Xezrec] o hezretin devesinin cilovunu tutmus, xalqin coxu ise piyada ve minik halinda hezretin eylesdiyi kecaveni ehateye almisdilar. Hezret Me`sume (eleyha salam) hicri-qemeri tarixi ile 201-ci ilin teqriben Rebiul-evvel ayinin 23-de muqeddes Qum seherine daxil oldu. Daha sonra [Mir meydani] adlanan bir yerde (Musa ibn Xezrecin sexsi menzili qarsisinda) kecaveden enib, onun qonagi oldu. O hezret on yeddi gun muddetinde bu seherde yasamis ve bu muddetde ibadetle mesgul olmusdur. O hezretin ibadet etdiyi yer, bu gunedek [Sittiyye medresesinde] - [Beytun-nur] adi ile meshurdur. O yer ziyaretgah sayilir. Belelikle de Rebius-sani ayinin onu ve basqa revayete esasen on ikisi (201 h. q.), hezret oz qardasi imam Rza (eleyhis-salam)-i gormeden, qurbet yerde boyuk qem-qusse ile dunyasini deyisib, sieleri mateme qerq etdi. Qum ehalisi o hezretin pak bedenini boyuk tentene ile bu gunku herem yerinde olan o zamanki [Babilan bagina] apardilar. Qebr hazir olduqda, o hezretin kimin eli ile defn edilmesinde cetinlikle uzlesdiler. Ele bu vaxt qible terefden uzlerine niqab cekmis iki atli sur`etle onlara yaxinlasdi. Namaz qildiqdan sonra onlardan biri qebrin icerisine daxil oldu, digeri ise hezretin pak cesedini qaldiraraq ona verdi. O iki nefer islerini qurtardiqdan sonra hec bir kesle danismadan oz atlarina minib oradan uzaqlasdilar. O iki neferin Allah-taalanin iki hocceti sayilan hezret imam Rza (eleyhis- salam) ve imam Cavad (eleyhis- salam) olmasi nezere carpir. Cunki seriet qaydalarina esasen gunahsiz qadin bedeni gunahsiz sexsin eli ile defn olunmalidir. Bele ki, hezret Fatime (eleyha salam)-i Emirel mo`minin Eli (eleyhis-salam) ve hezret Meryem (eleyha salam)-i Isa (eleyhis-salam) sexsen defn etmisdir. Hezret Me`sume (eleyhis- salam)-in defninden sonra Musa ibn Xezrec onun muqeddes qebrinin uzerinde qamisdan toxunmus hesirden bir ortuk duzeltdi. Hicri-qemeri tarixi ile 256-ci ilde ise imam Cavad (eleyhis-salam)-in qizi Zeyneb (e), o hezretin qebri uzerinde ilk defe olaraq gunbez tikdirdi. Belelikle de hezret Me`sume (eleyha salam)-in muqeddes qebri Ehli-beyt (eleyhimus-salam)-in ardicillari, hemcinin vilayet ve imamet asiqlerinin ziyaretgahi ve sefa yerine cevrildi.