Хижоб кийиб,ёки ахлига кийдирганда Эди,Хижоблар ечилган Фохишалар кунини нишонламас эдингиз.

Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи васаллам: "Ким ўзини бир қавмга ўхшатса, бас, у ўшалардандир", деганлар. (Абу Довуд ривояти).

Комментарии

  • 22 мар 10:55
    Онангиз момонгиз утдилар хижобсиз
    Асло унака гапрманг
    Хозир румол ураганларниям хеч нима фели узгармади кандай булса шундайлигича колди .румолга яраша иш килиш урнига румолни тагида килишяпди .гунохлари бошига
    Румол бн хижоб демак хеч нарсани узгартирмас экан!!
    ИЙМОНСИЗ САКОЛ КУЙСА СОКОЛДА НЕ АЙБ .
    ХАЁСИЗ РУМОЛ УРАСА РУМОЛДА НЕ АЙБ!!!!
  • 23 мар 00:23
    Шу шериз хакида ,Аллохдан сураласиз .
    Жавобизни хозирлаб куйинг
  • 23 мар 08:24
    Э узингни мулла курсатма
    Сендакалар тилида факат АЛЛОХ дейди
    Узингнан кетма сур бетдан
  • 23 мар 11:03
    “Эслатинг! Зеро, эслатма мўминларга манфаат етказур” (Зарият, 55).
  • 25 мар 02:00
    Бунакаларга жаноза укилмайди,мусулмонлар кабристонига кумилмайди
  • 25 мар 17:30
    Ислом дини заифлашган вактда ,Хар Ким бу динга хохлаганини гапирадигон булиб колди .
    Унутмасинки ,бу бутун борликни яратган ва одамлар Устига фарз килиб буюрган вожиботлар Фарзлар хакида гапириляпти,
    Аллох таоло ""Жазони Куркувдан ку́злар котиб коладигон кунга тайёрлаб ку́йганмиз"" дейди.
    Хозир тиллар хохлаганини гапиришга бурродир .лекин шундай вактлар келадики, унда бохоналар ёлгон сузлар утмайдигон хисоб китоб куни бор.
  • 25 мар 17:34
    Шайх Сайфуллоҳ Носир хафизахуллох
    Исломда ҳижоб иши бениҳоя жиддий. Чунки Оллоҳ таоло буни ҳар бир муслима аёлга бегоналар олдида ўраниши фарзи айн бўлган ўзгармас қонун қилиб қўйган.
    Бу муҳим ва қатъий буйруқни пайғамбаримиз алайҳиссалом ва саҳобалари, уларга эргашган тобеинлар сўзсиз татбиқ этдилар.
    Шунинг учун ислом умматидаги барча уламолар (тўрт мазҳаб имомлари дохил) бу қатъий буйруқни инкор қилиб, "фарз эмас", "ҳижобсиз юрса ҳам бўлаверади" деган кишининг ўзи диндан чиқиб, хотини талоқ бўлишини, ўлса жаноза ўқиш мумкин эмаслигини, мусулмон қабристонига кўмиш дуруст эмаслигини таъкидлаб келганлар. Бирор мўътабар олим бунга хилоф қилган эмас.
    Ҳижоб фарзлигини эътироф этиб, лекин айрим сабабларга кўра ўрана олмай юрган аёллар бундан мустасно, албатта. Лекин улар ҳам катта гуноҳ қилиб юрган бўладилар.
    Ҳижобга қарши бўлган ҳар қандай кимса уламолар ижмо қилган бу ишни яхши тушуниб олсин, кейин хомтама бўлиб юрмасин.
    Аллоҳ учун Яқинларингизга ва Кимки Қарши Бўлса Ўшаларга кўрсатинг .!
  • 25 мар 17:39
    Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи васаллам омонат кўтариладиган замонлар ҳақида хабар бериб шундай дейдилар:
    سيأتي على الناس سنوات خداعات يصدق فيها الكاذب، ويكذب فيها الصادق، ويؤتمن فيها الخائن، ويخون فيها الأمين، وينطق فيها الرويبضة، قيل: وما الرويبضة؟ قال: الرجل التافه في أمر العامة" رواه ابن ماجه وأحمد.
    «Яқинда одамлар устига алдовчи йиллар келади, унда ёлғончи ростгўйга чиқарилади, ростгўй эса ёлғончига чиқарилади. Хоинларга ишонилади ва омонатдор кишилар хоинга чиқарилади. Рувайбиза нутқ қилади». "Рувайбиза" нима у? – дейилди. У зот дедилар: «Ўзи паст (нолойиқ, пасткаш) одам омманинг иши устида (одамлар ичида) гапиради».
    (Ибн Можа ва Имом Аҳмад ривояти).
    عن أبي هريرة رضي الله عنه قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا ضيعت الأمانة فانتظر الساعة قال كيف إضاعتها يا رسول الله قال إذا أسند الأمر إلى غير أهله فانتظر الساعة
    Абу Ҳурайра розияллоҳу анҳудан ривоят қилинади:
    Расулуллоҳ соллаллоҳу алайҳи васаллам унга:
    «Қачон омонат зое бўлса, Қиёматни кутавер», – дедилар.
    "Унинг зое бўлиши қандай бўлади, эй Аллоҳнинг Расули?" – деди. Шунда у зот:
    «Қачон иш ўз аҳлидан бошқага топширилса, Қиёматни кутавер», – дедилар».
    (Имом Бухорий ўзининг "Саҳиҳи"да ривоят қилган, (6131).