Шангҳай автосалони энг ёрқин премьералари

Шангҳай моторшоуси – Хитойдаги энг “қадимий” автомобиль кўргазмаси бўлиб, у 32 йилдан бери ўтказиб келинади. 2017 йилда автосалонга 18 давлатдан бўлган компаниялар ташриф буюрди. Улар кўргазмага бир ярим минг автомобилларни олиб келишди ҳамда улар 360 минг квадрат метрлик ҳудудда намойиш этилди. «Мотор» 15та энг ёрқин премьерани танлаб олди ва уларни бир галереяга жамлади.
Citroen C5 Aircross
Янги серияли Citroen йўлтанламаси – бу 4,5 метрлик узунлик, модулли шасси, «прогрессив гидравлик ёстиқчалар»га эга бўлган илгаклар, олдинги ўриндиғи массажли ва 12,3 дюймли экранга эга электр қурилмалар панелидир. Унда тўла узатмали гибридли куч қурилмаси ва оддий олд узатмали 120 дан 180 от кучига эга моторлар версияси бўлади.
Citroen C5 Aircross

Аввалги C5 Aircross – бу Хитой бозорига мўлжалланган автомобиль. Бироқ 2018 йилнинг охиридан у Европада ҳам пайдо бўлиши эҳтимолга яқин.

Opel Grandland X
«Опель» янги модели харидорлар учун Nissan Qashqai билан кураш олиб бормоқчи. У PSA Peugeot Citroen гуруҳидаги модулли шассида қурилган ва Grip Control тизими билан жиҳозланган. У француз йўлтанламасларида тўла узатмали трансмиссия ўрнига ишлатилади.

Opel Grandland X
Куч қурилмалари ва трансмиссиялар ҳақида батафсил маълумот йўқ, бироқ Opel Россияда ҳам пайдо бўлиши мумкин.

Lexus NX
NX йўлтанламасини рестайлингдан сўнг радиатор янги панжараси ва модернизация қилинган олдинги бампер орқали яхши таниб олиш мумкин. Шунингдек шасси қайта созланди ва LC 500’дан адаптив илгак пайдо бўлди.

Lexus NX
Куч қурилмалари борасида ҳаммаси аввалгидек қолган. Айни дамда йўлтанламас 150 ва 238 от кучига эга моторлар, шунингдек, гибридли версияда таклиф этилиши мумкин.

BMW M4 CS
CS нусхаси – бу энг кучли «ЭмТўртлик» бўлиб, у айни дамда харид қилиш мумкин. У 460 кучли уч литрли «олтиталик» твин-турбо ва етти поғонали «робот» билан жиҳозланади. Бу машина учун «механика» таклиф этилмайди.

BMW M4 CS
Купе «юзга» 3,9 сонияда чиқиши мумкин. Максимал тезлик соатига 280 километр билан чекланган. CS Нюрбургрингдаги айланани 7 дақиқаю 38 сонияда босиб ўтди – оддий «эмка»дан 14 сонияга тезроқ. Германияда бундай машина 116 900 евро туради.

Mercedes-Benz A Sedan Concept
«Мерседес»нинг ихчам моделлари шундай кўринишга эга бўлади. Улар орасида кейинги авлоддаги «А-Класс» седани ҳам бор. Дарвоқе, у модулли шассига эга бўлади ҳамда кейинги йилда пайдо бўлади.

Mercedes-Benz A Sedan Concept
Бўлажак «Мерседес»лар ташқи қиёфасига келсак, энг ўзига хос жиҳатлардан бири вертикал тахтачаларга эга бўлган йирик радиатор панжарасидир.

Skoda Vision E Concept
Volkswagen концерни Шангҳайга бирданига учта концептуал купе-йўлтанламасни олиб келди, улардан ҳар бирининг юриш масофаси захираси 500 километрни ташкил этади. Skoda компанияси эса бундай вариантни тайёрлади: 306 кучли электр куч қурилмаси, литийли батареялар ва «юзга» олти сонияда чиқиш.

Skoda Vision E Concept
Машина автопилотга эга, у тўхташ жойларни қидириши, ҳайдовчининг нигоҳини кузатиши ва ҳаттоки юрак уришини ҳисоблаши мумкин. Фавқулодда ҳолатда, масалан, юрак хуружида, электроника бошқарувни ўзига олади, машинани йўл четида тўхтатади ва қутқарув хизматини чақиради.

Volkswagen ID Crozz
«Фольксваген»дан купе-йўлтанламас вариантининг ўзига хос жиҳатлари бурилувчи орқа эшиклар, марказий устуннинг йўқлиги ва автопилотдир, у ёқилса руль олдинги панелга жойлашади. Куч қурилмаси – 302 кучли. Максимал тезлик – соатига 180 километр.

Volkswagen ID Crozz
Электр тортишли «Фольксвагенлар» учун алоҳида модулли негиз ишлаб чиқилди. Биринчи серияли электрокар 2020 йилда пайдо бўлади. 2025 йилга келиб эса компания ҳар йили миллион дона электромобилдан сотишни режалаштирган.

Комментарии

Комментариев нет.