Hurmatli abonentlar!
Eslatib o‘tamiz, Abonentlarni qo‘llab-quvvatlash xizmatiga murojaat etmasdan va Kompaniya ofislariga shaxsan tashrif buyurmasdan turib, mustaqil holda ham tarif rejasini almashtirish mumkin.
*120# USSD-so‘rovini tering va keyingi ko‘rsatmalarga amal qiling.
Biror tarif rejasidan boshqasiga o‘tish narxlari turlicha. Batafsil ma’lumot har bir alohida tizimning sahifasida taqdim etilgan:➡ www.ucell.uz/b Muammo va savol yuzaga kelsa, Call-markazdan tashqari, siz qo‘shimcha aloqa kanallaridan ham foydalanishingiz mumkin:
• «My Ucell» Telegram-boti: www.ucell.uz/u89 • «Navbatsiz» xizmati: www.ucell.uz/6qk • Shaxsiy kabinetdagi Qo‘llab-quvvatlash xizmati: www.ucell.uz/7n8 • Kompaniya saytidagi Qayta bog'lanish shakli: www.ucell.uz/75f • Shaxsiy kabinet orqali ariza jo‘natish: my.ucell.uz/ ---
Уважаемые абоненты!
Напоминаем вам, что сменить тарифный план самостоятельно – без обращения в Службу поддержки и личного визита в офисы Компании – возможно.
Наберите USSD-запрос *120# и следуйте дальнейшим инструкциям.
Стоимость перехода с одного тарифного плана на другой варьируется. Подробная информация представлена на страницах каждой отдельной линейки:➡ www.ucell.uz/9 В случае возникновения проблем и вопросов, помимо call-центра, вы можете также воспользоваться дополнительными каналами связи:
• Телеграм-бот «My Ucell»: www.ucell.uz/u8a • Сервис «Вне очереди»: www.ucell.uz/6qj • Онлайн call-центр в Персональном кабинете: www.ucell.uz/7n7 • Форма обратной связи на сайте Ucell.uz: www.ucell.uz/75e • Отправка заявки через Персональный кабинет: my.ucell.uz/
- muammo yuzaga kelgan abonent raqamini
- foydalanadigan qurilmani
- foydalanadigan tarmoq turni (agar Internet sifati haqida shikoyat bo'lsa)
- aniq manzil va mo’njalini (agar aloqa sifati haqida shikoyat bo'lsa)
- aloqa raqam va F.I.Shni
Biz bilan bo'lganingiz uchun tashakkur